Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن هیجان «لوکلاسیک» را وصف‌ناپذیر خواند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در آستانه بازی بزرگ فوتبال فرانسه مقابل المپیک مارسی در نبرد موسوم به «لوکلاسیک» در هفته جاری لوشامپیونه فرانسه از هیجان این نبرد خاص گفت.

 او اظهار داشت: وقتی برای اولین بار تیمم را به مصاف المپیک مارسی فرستادم، متوجه شدم این رقابت با سایر جدال‌ها تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو خاصی بین هواداران 2 تیم وجود دارد و اصلا نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد؛ بخصوص حالا که مارسی رده دوم را هم تجربه کرده و کورسوی امیدی برای رسیدن ما در صدر جدول دارد. خوشبختانه برای این بازی همه بازیکنانم را در اختیار داریم. در خانه از امتیاز حضور هوادارانمان بهره می‌بریم.

 او در ادامه افزود: در بازی رفت طی لحظات پایانی از شکست گریختیم. همان طور که مارسی به خاطر فشار هوادارانش کار ما را سخت کرد، ما هم باید به کمک هوادارانمان در این بازی عرصه را به رقیب تنگ کنیم. به پیروزی در این دیدار خوشبین هستم؛ هر چند با توجه به شناختی که از تیم رقیب می‌دانم اصلا کار آسانی پیش‌رو نداریم.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تشنگی زیاد چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احساس تشنگی امری طبیعی است که ممکن است به دلیل کم آبی بدن، غذاهای شور و کار زیاد باشد، اگر چه گاهی اوقات تشنگی شدید ممکن است نشان دهنده بیماری باشد، باید با در نظر گرفتن اینکه بدن شما رطوبت کافی را دارد ولی باز هم شما احساس تشنگی می کنید باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: برای رفع تشنگی بعد از خوردن غذا چه کنیم؟

کم شدن آب بدن شرایطی است که بدنتان آب کافی را برای انجام وظایف خود ندارد و ممکن است به دلایل مختلف مانند اسهال، استفراغ و تعرق زیاد رخ داده باشد.

۷ علت معمول تشنگی زیاد

در این مقاله لیستی از علل تشنگی تهیه کرده ایم که در ادامه به آن می پردازیم.

۱. دیابت :

وقتی قند خون بالا می رود فشار زیادی به کلیه ها وارد می شود که منجر به ایجاد ادرار میشود و گلوکز اضافی دفع می شود.

۲. دیابت نوع۱ :

این نوع دیابت بر اساس عدم تعادل هورمون ها دسته بندی می شود و روی جذب تاثیر می گذارد و هنگام ادرار آب زیادی از بدن دفع می شود.

۳. دوره قاعدگی :

در این دوره باید آب فراوانی را میل کنید چون هورمون پروژسترون و استروژن روی سطح مایعات بدن تاثیر می گذارد.

۴. دهان خشک :

اشتباه رایجی که همیشه وجود دارد این است که فکر می کنند، خشکی دهان به دلیل تشنگی شدید است اما دلیل دیگر خشکی نابهنجار دهان مخاط دهان است.

۵. کم خونی آنمی :

کم خونی ناگهانی که در نتیجه خونریزی قاعدگی یا خونریزی معده رخ می دهد، علت رایج آنمی محسوب می شود به همین دلیل بدن برای جبران از دست دادن مایعات بدن آب را جایگزین می کند.

۶. فشار خون پایین :

فشار خون پایین، افسردگی، عصبانیت، تشنگی و سرگیجه را در پی دارد.

۷. رژیم غذایی :

غذاهایی که ادرار آور هستند مانند :کرفس ، لیمو و چغندر احساس تشنگی را بیشتر می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217657 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • تفاوت همدلی با همدردی چیست؟
  • به گفته یک پزشک افراد باید در مورد فشار خون بالا چه کنند؟
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • عادت ها و سنت های مفید مردم ژاپن که هر کسی می تواند از آن ها استفاده کند
  • علت تشنگی زیاد چیست؟
  • امباپه: حرف شوامنی در مورد من درست بود!
  • امباپه: بله، اسپانیایی‌ها من را بیشتر خواهند دید!