Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@08:27:34 GMT

اظهارات ضد ایرانی یک مقام بحرینی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۹۱۳۸

اظهارات ضد ایرانی یک مقام بحرینی

به گزارش ایسکانیوز، «علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع‌رسانی بحرین، ایران را تهدیدی برای کشورهای عربی برشمرد و گفت: «هر کس سعی دارد خطر ایران علیه امت عربی را کوچک شمرده و چنین جلوه دهد که ایران تهدیدی برای امت عربی نیست، در واقع خود را به نادانی زده است.»

الرمیحی اظهار داشت که ایران بدون هیچ استثنایی سعی کرده است به همه کشورهای عربی وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر بحرینی در مصاحبه با کانال مصری «المحور»، مدعی شد که بحرین همانند دژی در مقابل توطئه‌های ایران برای نفود به منطقه خلیج‌(فارس) بوده است در حالیکه رسانه‌های قطری سعی دارند ایران را چنین جلوه دهند که یک کشور دشمن نیست.

وی در خصوص اتفاقی که در روابط قطر با چهار کشور عربی اعم از مصر، عربستان، بحرین و امارات رخ داده است، اظهار داشت که مسئله به وجود آمده با قطر یک درگیری نیست بلکه یک موضع سیاسی ثابت است که به ادعای وی چهار کشور حامی مبارزه با تروریسم علیه قطر که مسبب زیان و ضررهای زیادی برای منطقه بوده، اتخاذ کرده‌اند.

روابط قطر و چهار کشور عربی فوق‌الذکر از بیش از هشت ماه پیش قطع شده است و این کشورها ازسرگیری روابط با قطر را به پذیرش خواسته‌های 13‌گانه آنها از جمله کاهش روابط دوحه و تهران و قطع حمایت قطر از حماس و اخوان‌المسلمین مشروط کرده‌اند.

منبع: فارس

302

بحرین ایران محمد الرمیحی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود