Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير امور خارجه پاکستان اعلام کرد که راي گيري براي قرار دادن اين کشور در ليست تامين کنندگان مالي تروريسم به مدت 3 ماه به تاخير افتاد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، خواجه محمد آصف وزير امور خارجه پاکستان طي پيامي بر صفحه توئتير خود اعلام کرد: تلاش آمريکا براي متهم کردن پاکستان به حمايت از تروريسم ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: کشورهايي که بايد در خصوص قرار گرفتن نام پاکستان در فهرست کشورهاي حامي تروريسم (ليست سياه بين المللي) راي مي‌دادند با اين موضوع مخالفت کردند و همين سبب شد تا راي گيري مجدد 3 ماه به تاخير بيفتد.
اين در حالي است که آمريکا تهديد کرده بود با همکاري انگليس تلاش خواهد کرد تا نام پاکستان را در فهرست کشورهاي حامي تروريسم قرار دهد.
با اين وجود، کشورهاي عضو «گروه ويژه اقدام مالي» (FATF) در اجلاس پاريس، ادعاهاي سران کاخ سفيد را نپذيرفته و اين پيشنهاد از دستور جلسه خارج شد.
خواجه آصف تصريح کرد: از کشورهاي دوست و همراه که اين موضوع را نپذيرفتند تشکر مي‌کنيم و مبارزه خود با تروريسم را ادامه خواهيم داد.
لازم به ذکر است که گروه ويژه اقدام مالي يک نهاد بين دولتي مستقر در پاريس است که براي مبارزه با امور مالي غير قانوني، معيارهاي جهاني وضع مي نمايد.
37کشور، عضو اتحاديه تصميم‌گيري در خصوص کشورهاي حامي تروريسم هستند که شامل آمريکا، انگليس، چين، هند، ترکيه و تعداد از کشورهاي عربي حوزه خليج فارس و اتحاديه اروپا مي‌شوند.
شايان ذکر است که پاکستان در فاصله سالهاي 2012 تا 2015 در فهرست گروه ويژه اقدام مالي قرار داشت.
/انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰