Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: به تازگی تصویری از بوراک اوزچیویت بازیگر ترکیه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که او را به جای مجید تابنده عموزاده نورعلی تابنده قطب دراویش گنابادی جا زده‌اند.

در پی اغتشاشات اخیری که چند شب پیش در خیابان پاسداران به دست عده‌ای از دراویش آشوبگر رخ داد، برخی از معاندان که همواره در تلاشند به هر طریقی پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی را متزلزل کنند، از شرایط پیش آمده بهره بردند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنچه معمولا در این شرایط بیش از هر چیزی داغ‌تر است بازار Storeحواشی و شایعات است که گاهی می‌تواند به دلیل عدم آگاهی و هوشیاری لازم، واقعی جلوه کند و مسیر حقیقت را منحرف کند.
یکی از مضحک‌ترین شایعاتی که در این روزها داغ شده است تصویری از بازیگر Actor ترکیه‌ای فیلم «دختر شیطان» به نام بوراک اوزچیویت است که قرار است در صورت توافق در کنار حمید فرخ نژاد در این فیلم ایفای نقش کند.
بانی این بازی احمقانه با جا زدن عکس اوزچیویت به جای مجید تابنده، عموزاده نورعلی تابنده قطب دراویش گنابادی، و قرار دادن تصاویری از شکنجه Torture در کنار آن تلاش کرد آن را نتیجه برخورد حافظان ولایت عنوان کند؛ تیری که البته باز هم با هوشیاری کاربران به خطا رفت. 
تصاویر زیر مربوط به این ماجراست:

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه ناکام کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان این خبر را اعلام کرد و گفت: این متهم با این ادعا که می تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در این کمیسیون بگیرد، درخواست ۴ میلیارد تومان کرده بود.
حیدر آسیابی افزود: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان این فرد هنگام دریافت ۳۰ سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.
آسیابی گفت: تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.
آسیابی با اشاره به تلاش های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد گفت:  طی ۲ سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان،  ۱۲۹ کارچاق کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضایی و  مدعیان نفوذ، شناسایی و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • نجات جان ۲ جوان در بیمارستان رازی سراوان
  • حرفهای بازیگر مشهور آمریکایی برنده اسکار درباره قرآن | ببینید
  • نجات جان ۲ جوان با جراحی شگفت‌آور در بیمارستان سراوان
  • سکانسی که در سریال هفت سراژدها جنجال کرد
  • پیام جدید القسام درباره اسرای صهیونیست در غزه
  • گپ شب در رادیو نمایش
  • نقشه ناکام کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان
  • پلیس راهور: روزه گرفتن باعث هوشیاری در رانندگی می‌شود