Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@07:48:13 GMT

پرونده یکی ازمعترضان به حجاب تعیین وقت شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۰۰۴۸

رئیس کل دادگستری استان تهران، از ارجاع پرونده یکی از معترضان به قانون حجاب به دادگاه خبر داد.

به گزارش مهر، غلامحسین اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده دختران معترض به حجاب اجباری موسوم به دختران انقلاب گفت: تقاضای‌ من این است که مجموعه رسانه ای ما دقت بکنند چرا که برخی‌ واژه‌ها، واژه های مقدسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب از واژه‌های مقدس است گفت: دیگران این عناوین مجعول را به کار می برند و دختران انقلاب از این دست واژه‌های مجعول است.

اسماعیلی در خصوص نحوه رسیدگی به این پرونده اظهار داشت: در مرجع قضایی نگرش مان به اعمال مجرمانه است و نه به جنسیت افراد کار داریم و نه به محل وقوع جرم.

وی تصریح کرد: اعمال غیرقانونی افراد را با ضوابط قانونی می سنجیم و بر همین اساس هم تصمیم قضائی می گیریم.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: بر اساس استعلام که تا هفته گذشته داشتم، یکی از اینها کیفرخواست خورده و به دادگاه انقلاب ارجاع و تعیین شعبه شده است.

وی افزود: پرونده برای رسیدگی به شعبه ارجاع شده و احتمالا تعیین وقت هم شده است و بزودی رسیدگی می شود.

به گزارش مهر، چندی پیش برخی از افراد معترض به حجاب اجباری در اقدامی عجیب با ایستادن بر بلندی ها در معابر عمومی اقدام به کشف حجاب و اعتراض علیه قانون حجاب می کردند که در این راستا تعدادی هم بازداشت شدند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است