Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@03:52:04 GMT

ورود سامانه بارشی جدید از فردا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۰۰۹۳

‍‍‍‍‍‍

سازمان هواشناسی از ادامه بارندگی در بیشتر مناطق کشور خبر می دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با استقرار سامانه بارشی، بارش برف و باران، استان های غربی ، مرکزی ، جنوب غربی و شرقی را فرا گرفت . این سامانه ، امروز در استان های بوشهر ، فارس ، هرمزگان ، بخش های جنوبی استان کرمان و مناطقی از استان های سیستان و بلوچستان فعال است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه بارشی ، فردا از مرزهای شرق کشور خارج می شود و سامانه بارشی دیگری از سمت نوار غربی وارد کشور می شود . بارش سنگین برف در برخی محور ها از جمله هراز و فیروزکوه نیز موجب کندی تردد و کاهش دید رانندگان شده است . در پی بارش برف ، یخبندان و لغزندگی معابر ، مدارس کلیه مقاطع شهرستان فیروزکوه ، امروز تعطیل است . پلیس راه از رانندگان خواست برای تردد در جاده های برف گیر ، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند .
دانلود

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران