Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:33:20 GMT

آمادگی بخش زرقان برای استقبال از مسافران نوروزی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۰۴۳۶

آمادگی بخش زرقان برای استقبال از مسافران نوروزی

ستاد تسهیلات نوروزی بخش زرقان تشکیل جلسه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرقان ما ؛ این جلسه که به منظور  هماهنگی ستاد اجرائی  تسهیلات نوروزی در محل سالن جلسات این بخشداری تشکیل شد هر کدام از ادارات و نهادهای اجرائی به ارائه برنامه های خود در ایام نوروز پرداختند.

ابراهیم رحیمی بخشدار زرقان بیان کرد : تمامی ادارات و نهادها آمادگی لازم را در این ایام داشته باشند و مدیران با مشخص کردن کشیک ایام تعطیلات خود یا جانشینشان شخصا در منطقه حضور داشته باشند،بافت و حریم  شهری با همت شهرداری ها نظافت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار زرقان ادامه داد : ستاد تنظیم بازار بر روی قیمت ها نظارت بیشتری صورت دهند و نظارت کامل بر رکن بهداشتی در رستوران ها ،کافی شاپ ها، غرفه ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی صورت پذیرد و همچنین نیروهای انتظامی و امنیتی زمینه آرامش خاطر مهمانان نوروزی و شهروندان را فراهم آورند.

رحیمی تاکید کرد : غرفه ها و نمایشگاه ها به عرضه محصولات صنایع دستی روی آورند و حفاری های سطح دو شهرزرقان و لپویی تا ۱۵ اسفندماه ترمیم شوند و همچنین دهیاری ها در روستاهای هدف گردشگری بافت روستا را ساماندهی کنند.

وی افزود : حفظ و حراست از اماکن عمومی و دولتی بخش در دستورکار مدیران قرار گیرد و این ایام برپایی سنتی  دیرینه و فرصتی است  جهت فراهم آوردن شور ونشاط برای مردم و لذا دست به دست هم دهیم تا چهره خوبی از این بخش در خاطر مردم نقاط مختلف کشور برای همیشه ساخته شود.

عباسی رئیس آموزش و پرورش بخش بیان کرد :۲۹  مدرسه در شهرهای زرقان و لپویی از ۲۸ اسفندماه الی ۱۲ فروردین ماه آماده اسکان مسافران نوروزی در سه بخش فرهنگیان،کارکنان دولت و مشاغل آزاد خواهد بود.

طفیونی رئیس ورزش و جوانان بخش گفت : در صورت نیاز در شرایط جوی سالن سرپوشیده حاج محمودصادقیان و ۳ سالن سرپوشیده دیگر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در زرقان است.

جعفری شهردار لپویی بیان کرد : این شهرداری آمادگی لازم و کافی برای استقبال مهمانان نوروزی را دارد و اقامتگاه بوم گردی این شهر پذیرای مسافران خواهد بود.

اسماعیلی معاون شهرداری زرقان گفت : این شهرداری در ادامه روند سطح بالای کمی و کیفی فضای سبز کاشت فرش های گل و گل کاری در سطح مختلف شهر جهت زیباسازی دو چندان شهر رادردستور کار قرار داده است و تور زرقان گردی،آماده سازی فضای شهر،کانکس های راهنمای مسافرین و چاپ بورشور مثل سال های گذشته برقرار است.

میثاق عضو شورای اسلامی شهر زرقان تاکید کرد : امنیت  وآرامش خاطر مهمانان نوروزی زرقان اولویت و دغدغه شورای شهر است.

زکیان رئیس اداره برق بخش گفت : ایجاد کارگروه ایمنی به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی لازم است.
موحدزاده رئیس سازمان حمل و نقل زرقان بیان کرد : یک سوم از تاکسی های درون شهری و برون شهری در ایام تعطیلات به خدمت رسانی به مردم مشغول خواهند بود.

نماینده اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان شیراز بیان کرد :ساماندهی دستفروشان کنار جاده ترانزیت،تنظیف و نصب سطل های زباله جاده ای با کمک شهرداری ها از اهم کار ما در این ایام خواهد بود.

آرندی رئیس پارک ملی بمو افزود : موزه پارک ملی جهت تماشای گردسگران آماده است.تشکیل ستاد بحران به منظور آمادگی در برابر آتش سوزی های احتمالی ضروری است.

اسفندیاری رئیس اداره منابع طبیعی بخش گفت : علاوه بر آمادگی و همکاری ماموران گشت زنی اداره منابع طبیعی با دیگر دستگاه ها اطلاع رسانی  جهت جلوگیری از آتش سوزی  در طبیعت نیز انجام میشود.

سرگرد پاسدار زاهدنژاد جانشین فرمانده سپاه ناحیه زرقان افزود :گشت های محله محور توسط بسیجیان مخلص صورت میگیرد و ۶ سالن ورزشی این ناحیه آمادگی اسکان مسافران  نوروزی در بخش زرقان راداراست.

نتیجه بر نماینده هلال احمر گفت : رسیدگی به تصادفات،بهداشت سلامت،تست های های تندرستی و امورات فرهنگی از جمله راهنمایی مسافران از اولویت های کاری هلال احمر در این ایام خواهد بود.

نماینده دادگاه عمومی بخش بیان کرد :رئوفت،اخلاق وبرخورد خوب و مناسب با مردم در دستور کار دستگاه های اجرائی قرار گیرد،پیشگیری از بحران های احتمالی مدنظر قرار داده شود،قطع به یقین قاضی کشیک در ایام نوروز در زرقان  مستقر خواهد بود.

سرگرد مختاری فرمانده نیروی انتظامی افزود :تمهیدات لازم امنیتی و انتظامی اندیشیده شده و با تخطی گران سلب آسایش و آرامش مردم برخورد خواهد شد.

شکوهمند رئیس اداره راهنمایی و رانندگی بخش گفت:تمام مسائل ترافیکی بخش  پیشبینی و به مشکلات مردم در این حوزه و در این ایام سریعا رسیدگی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان