Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@17:13:33 GMT

اد رویس: با «اعمال خصمانه ایران» مقابله خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۰۴۹۰

اد رویس: با «اعمال خصمانه ایران» مقابله خواهیم کرد

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با مطرح کردن ادعاهای تکراری خود علیه کشورمان گفت واشنگتن در کنار امارات با «اعمال خصمانه ایران» مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران: به نقل از پایگاه اینترنتی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، اد رویس، رئیس این کمیته در اظهاراتی گفت واشنگتن در کنار امارات، با اعمال خصمانه ایران مقابله خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت اعزامی مجلس نمایندگان آمریکا به خاورمیانه به ریاست رویس در پایان سفر به منطقه که با حضور در امارات متحده عربی همراه بود، بیانیه‌ای را در تارنمای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: اد رویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، و پل کوک، نایب رئیس این کمیته، پس از بازدید از پایگاه هوایی الظفره در امارات و دیدار با شماری از نظامیان آمریکایی، به سفر یک هفته‌ای خود به خاورمیانه خاتمه دادند. تمرکز این سفر روی ایران و تهدیدات تروریستی بود.

این بیانیه افزود: هیئت کنگره آمریکا با ولیعهد امارات، محمد بن زاید آل نهیان جانشین فرمانده نیرو‌های مسلح امارات، دکتر عمال عبدالله القبیسی، رئیس شورای ملی فدرال امارات - که نخستین زن رئیس مجلس در جهان عرب است - دیدار کرد. این هیئت همچنین با سفیر آمریکا در امارات دیدار داشت.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در پایان این سفر با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان افزود: دو کشور آمریکا و امارات منافع و نگرانی‌های مشترکی دارند که شامل ایران نیز است. برنامه‌های موشکی و هسته‌ای ایران و نیز حمایت این کشور از حوثی‌ها (انصارالله) باعث بی‌ثباتی در کل منطقه می‌شود. ما در کنار هم همچنان با اعمال خصمانه ایران و ایدئولوژی‌هایی که سبک زندگی ما را «تهدید» می‌کنند، مقابله خواهیم کرد.

گفتنی است «اد رویس» پیش از سفر به امارات، به عربستان سعودی نیز سفر کرد و با پادشاه و ولیعهد این کشور دیدار کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ikb

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این در نشست خبری روز چهارشنبه در دانشگاه مطرح شد که بار‌ها با هو کردن دانشجویان قطع شد.

 جانسون تظاهرات در حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه را «نفرت و یهودستیزی» توصیف کرد و از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه خواست در صورت پایان ندادن به تظاهرات استعفا دهد.

 جانسون همچنین بر لزوم دستگیری دانشجویانی که از پایان دادن به تظاهرات خودداری می‌کنند، تاکید کرد و بر لزوم استفاده از اختیارات جو بایدن رئیس‌جمهور برای همگرایی گارد ملی در صورت عدم کنترل تظاهرات در محوطه دانشگاه تاکید کرد.

در ۱۸ آوریل، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به ادامه سرمایه‌گذاری‌های مالی دانشگاه در شرکت‌های حامی اشغال فلسطین و «نسل‌کشی» در غزه دست به تحصن زدند.

 بعدها، تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت.

دانشجویان در دانشگاه‌های دیگر آمریکا روز چهارشنبه در اعتراض‌ها به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد