Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تشدید بازرسی‌های بهداشتی طی ایام نوروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، جلسه کمیته استانی بهداشت، سلامت و محیط زیست با حضور مدیر گروه و کارشناسان سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و نمایندگانی از ادارات مختلف استان در این معاونت تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرگروه سلامت محیط و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی‌های بین بخشی در راستای مدیریت بهتر خدمات سلامت نوروزی در استان برشمرد و گفت: اکیپ‌های بازرسی و نظارت واحد سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه به صورت شبانه روزی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز فعال خواهند بود.

امیر کرمی با اشاره به اهمیت بسیج سلامت نوروزی، بر لزوم همکاری همه ارگان‌ها جهت حفظ سلامت و ارتقای بهداشت شهر و مسافرین نوروزی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی فعالیت برخی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن اقامتی تفریحی و بین راهی، سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر و در کنار جاده‌ها و ... به شدت افزایش می‌یابند، تصریح کرد: کارشناسان سلامت محیط این معاونت در این ایام به صورت ویژه مسئولیت نظارت، بازرسی و تامین شرایط بهداشتی در راستای ارتقای سطح سلامت و پیشگیری از بروز اپیدمی‌های منتقله از آب و غذا را بر عهده دارند.

مدیرگروه سلامت محیط و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازرسی و نظارت کامل کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه به منظور آسایش و رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی انجام خواهد شد

لازم به ذکر است، در این جلسه نمایندگان ادارات به بیان برنامه‌های خود در ایام نوروز پرداختند و همکاری خود را با ارگان‌های مربوطه اعلام کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود