Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@20:44:54 GMT

آغاز بارش باران در جنوب کشور

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۰۷۹۰

آغاز بارش باران در جنوب کشور

رکنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در جنوب کشور باران می بارد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، مرتضی ضرابی در این باره اظهار داشت: امروز بارش ها در شمال غرب، غرب و برخی استان های مرکز کشور ادامه دارد و موجب ابگرفتگی در برخی استان ها مانند قم می شود. علاوه بر بارش باران در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، آذربایجان شرقی، قزوین،زنجان، تهران، البرز، در ارتفاعات این استان ها بارش به صورت برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز بارش ها به شمال شرق کشور رسیده است و بارش در استان های خراسان رضوی و شمالی آغاز می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: برای استان های کرمان، هرمزگان، بوشهر، فارس و بخش هایی از خوزستان امروز و فردا بارش باران پیش بینی می شود.

ضرابی در مورد وضعیت هوای سیستان وبلوچستان گفت: در شهرهای جنوبی استان امروز باران می بارد و در زاهدان سرعت باد به بیش از 70 کیلومتر در ساعت می رسد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر مشهور ترکیه‌ای، عموزاده قطب دراویش آشوبگر؟!+ تصاویر این 3 محیط زیستی در پرواز مرگ بودند + عکس و گفتگو همسرم در شرایط روحی بدی است / حامد با نقشه شوم وارد خانه ام شد! عجیب ترین پرونده طلاق در سبزوار / زن جوان برنده شد فیلم لحظه خداحافظی 2 خواهر قبل از خودکشی از طبقه دهم +عکس 16+ پشت پرده مرگ مرموز صدف کوچولو در شهرکرد / آیا او به سرنوشت آتنا دچار شده است؟ + عکس نقشه هولناک برای عروس و داماد جوان در اتاق حجله + عکس فوری / وحشت در هواپیمای وزیر راه / هواپیما در شیراز فرود اضطراری کرد بیرانوند علیه باشگاه حکم قضایی گرفت! 2 جوان کرجی دختر و پسر پولدار بنزسوار را در خیابان گاندی دزدیدند + عکس وقتی مرد 67 ساله تهرانی به زن دومش شک کرد / تماس های مرموز داشت! +عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا دوشنبه در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند گفت: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

او  با بیان اینکه روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

وی همچنین از صدور هشدار هواشناسی برای نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه تا پنج شنبه  به همراه ناپایداری‌های همرفتی خبر داد و گفت: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری را شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد