Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم خونه به خونه مازندران ، امروز پذیرای همسایه خود در جدول رده بندی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، تیم خونه به خونه مازندران از ساعت 14 و 15 دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم بادران تهران است.

تیمهای خونه به خونه و بادران که به ترتیب با 45 و 44 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول جای دارند بازی حساسی را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اسکوچیج در تیم خونه به خونه برای ماندن در کورس لیگ برتری شدن ، نیاز به 3 امتیاز این دیدار دارند تا با خیالی آسوده به هفته های آینده بیندیشند.

تیم نفت مسجد سلیمان که با 49 امتیاز در صدر جدول قرار دارد امروز در انزلی ، بازی سختی را با شاگردان نادر دست نشان در ملوان دارد و خونه به خونه می تواند امیدوار باشد تا با برتری مقابل بادران و لغزش نفت ، به صدر جدول نزدیک شود.

تیم نساجی مازندران هم امروز در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود. نساجی که با 40 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد امیدوار است با به دست آوردن امتیازات لازم در بازیهای پیش رو به جمع مدعیان برگردد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول