Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدمی - فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم و  محدوده کارسالار سوادکوه و کیاسر مه‌آلود و با کاهش دید همراه است و بر اساس برنامه، کندوان از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه تا پنج بامداد یکشنبه مسدود شده است.

همچنین پلیس راه مازندان اعلام کرده است، با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در آسمان مازندران لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروروی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر بر اساس آخرین اعلام پلیس راه کشور، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها به شرح زیر است.

بارش برف:

استان های آذربایجان شرقی(محورهای میانه-زنجان و سرچم),اصفهان(محور سمیرم-یاسوج), چهارمحال و بختیاری(محور کوهرنگ-ناغان), زنجان(محورهای زنجان-طارم و قیدار-خدابنده),سمنان(محورهای سمنان-فیروزکوه و شهمیرزاد-کیاسر), همدان(محورهای همدان-سنندج,همدان-کرمانشاه و همدان-قزوین), قزوین(گردنه های الموت و آوج), لرستان(محور برجرد-اراک),شرق استان تهران(محور فیروزکوه),ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و هراز

بارش باران:

استان های اصفهان,چهارمحال و بختیاری, خوزستان,زنجان,همدان,قزوین,کردستان, کهگیلویه و بویراحمد,گیلان, لرستان,مرکزی,هرمزگان,تهران, البرز(اکثر محورها),سمنان(گردنه آهوان), فارس(محور شیراز-کازرون و شیراز-سپیدان)

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند