Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@21:30:29 GMT

نمایشگاه گروهی عکس"رنگ" در کرمانشاه گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۱۰۶۶

نمایشگاه گروهی عکس'رنگ' در کرمانشاه گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: آثار برگزیده عکاسان ایرانی جهت همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه در نگارخانه شهر دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیین افتتاحیه نمایشگاه رنگ عصر شنبه(5 اسفند) باحضور مسئولین، جمعی از هنرمندان و عموم مردم در فرهنگسرا و نگارخانه شهر واقع در چهارراه مطهری غربی(جوانشیر) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این نمایشگاه گروهی آثار 87 عکاس ایرانی به نمایش گذاشته شده است که عواید آن به نفع زلزله زدگان کرمانشاه هزینه خواهد شد.

 

 

نمایشگاه عکس رنگ از امروز به مدت 5 روز، تا روز  پنج شنبه(10 اسفند) مهیای بازدید علاقه مندان است.

 

 

گفتنی است، این نمایشگاه با همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری، نگارخانه شهر و موسسه خیریه مهرآیینان مهر دایر شده است.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بارش در ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار است  در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.
در روز یکشنبه بطور  موقت از شدت بارش‌ها در سطح استان کاسته می‌شود، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، دوباره شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.
بر اساس این گزارش دمای روزانه ‏که تا پایان هفته بطور محسوس کاهش می‌یابد در روز‌های شنبه و یکشنبه روندی افزایشی خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز