Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@18:47:17 GMT

دستگیری سارق حرفه ای در مهاباد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۱۰۸۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: مأموران انتظامی در 48 ساعت گذشته فردی را که در مهاباد اقدام به سرقت خودرو می کرد دستگیر کردند.

 سرهنگ رضا ظهیریان افزود: این فرد در بازجویی به سرقت هفت دستگاه خودرو اعتراف کرد و ازمخفیگاه این فرد چهار دستگاه خودرو سالم و سه دستگاه خودرو اوراقی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: این سارق با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

همچنین مأموران انتظامی مهاباد در این مدت دو کیلو و 557 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را از فردی سوداگر کشف و ضبط کردند.

سرهنگ ظهیریان گفت: در این زمینه یک نفردستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

مأموران انتظامی همچنین در48 ساعت گذشته تعداد 33 هزار عدد انواع مواد محترقه و 781 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی  به ارزش حدود 40 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین