Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@07:52:15 GMT

اشتباها به کودک متادون دادم، معتاد نیستم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۱۲۴۶

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان آغاز شد. مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان به تیم جنایی گفت که مادر کودک،علت مرگ را خوردن اشتباهی شربت متادون بیان کرده است.پدرپسربچه نیز اظهارکرده بود به اشتباه شربت متادون به فرزندش خورانده است.

بدین ترتیب برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان پزشکی قانونی نیزپس ازبررسی‌های لازم، علت مرگ را نارسایی تنفسی به دلیل مصرف متادون اعلام کردند.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی و باتوجه به اظهارات مأمور انتظامات و یکی از کارکنان بیمارستان، بازپرس محسن مدیرروستا دستور بازداشت پدر کودک را صادر کرد. مرد جوان دیروز به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت و گفت: «من اعتیاد ندارم و شربت متادون به بچه‌ام ندادم. زمانی که بچه را به بیمارستان منتقل کردم هم حرفی از خوردن متادون به زبان نیاورده ام. پسرم مشکلات تنفسی داشت و حال خوبی نداشت.»

اما  بازپرس جنایی با صدور قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی،این مرد را روانه بازداشتگاه کرد تا ابهام‌های موجود درپرونده برطرف شود.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر طوس کیانی در نشست با مدیران بخش سلامت شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه با متخلفانی که در ازای خدمات درمانی تعرفه‌ها و پول‌های غیر قانونی دریافت می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی به صورت خودسرانه با افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی و پزشکی برای مردم مشکل ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه هنوز تعرفه‌های پزشکی سال جدید ابلاغ نشده است، گفت: هرگونه افزایش قیمت در ویزیت و تعرفه پزشکی خلاف قانون و تخلف محسوب می‌شود و در صورت گزارش، با فردخاطی قاطعانه برخورد می‌شود.

کیانی تاکید کرد: قیمت‌های که در فضای مجازی برای گرانی تعرفه‌ها منتشر می‌شود، صرفاً پیشنهاد و گمانی زنی است؛ اما تاکنون تعرفه‌های پزشکی که براساس اجماع نظر انجمن بیمه گران، نظام پزشکی و هیأت دولت تعیین می‌شود، در سال جدید ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه وزرات بهداشت و درمان و دولت این است با حذف تدریجی تعرفه‌های ارزی، هزینه‌های اضافی بر مردم و بیماران تحمیل نشود.

کد خبر 6080563

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان