Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@14:57:05 GMT

نرخ ارز مبادله‌ای ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۱۳۰۷

نرخ ارز مبادله‌ای ثابت ماند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۷ هزار و ۲۰۸ ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۵۱ هزار و ۹۷۳ و هر یورو نیز ۴۵ هزار و ۷۴۴ ریال ارزشگذاری شد.
 
براین اساس هر فرانک سوییس ۳۹ هزار و ۷۳۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۵۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۴۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۴۴ ریال، روپیه هند ۵۷۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۰ هزار و ۱۳۲ ریال، دینار کویت ۱۲۳ هزار و ۸۱۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۳ هزار و ۶۷۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۴ هزار و ۸۲۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۴ هزار و ۷۵۷ ریال، ریال عمان ۹۶ هزار و ۷۶۸ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۴۶۱ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۲۲ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۸۱۷ ریال، روبل روسیه ۶۶۰ ریال، ریال قطر ۱۰ هزار و ۲۲۲ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۱۴۱ ریال، لیر سوریه ۷۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۱۸۷ ریال، ریال سعودی ۹ هزار و ۹۲۲ ریال، دینار بحرین ۹۸ هزار و ۹۵۶ ریال، دلار سنگاپور ۲۸ هزار و ۱۹۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۹۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۷۳ ریال تعیین شد.
 
نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۷۴۲ ریال، دینار لیبی ۲۷ هزار و ۸۷۱ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۸۷۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۱۸هزار و ۴۷۹ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۴۹۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۵۷۷ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۶۳۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۸۱ ریال، منات آذربایجان ۲۱ هزار و ۸۸۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۲۱۷ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳ هزار و ۷۲۶ ریال ارزشگذاری شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/دلار ثابت ماند
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات