Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@19:12:17 GMT

ظرفیت فعلی سمنان برای حج تمتع 1148 نفر است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۱۷۷۴

به گزارش  ایکنا از سمنان، صادق دلپاک،مدیر حج و زیارت استان سمنان امروز 6 اسفند در تشریح برنامه‌های پیرامون اعزام حجاج سمنانی به حج تمتع، اظهار کرد: ثبت نام حجاج از سه‌شنبه هشتم اسفندماه آغاز می‌شود.

وی گفت: البته الآن کسانی که دارای فیش اولویت تا تاریخ ۱۰ آبان ۸۵ هستند، می‌توانند وارد سایت reserve.haj.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir شوند و اطلاعات خودشان را به‌صورت آنلاین وارد این سایت کنند و اطلاعات فیش خود را تکمیل کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اسامی مدیران کاروان‌ها را دوشنبه وارد سایت می‌کنیم، افزود: تا اطلاع‌رسانی درست داشته باشیم تا عزیزان بتوانند کاروان‌هایشان را انتخاب کنند، تا ۷۲ ساعت فرصت تکمیل مدارکشان مانند اصل فیش و کپی کارت ملی را به مدیر کاروان تحویل دهند.

دلپاک با اشاره به اینکه در این مرحله تا ۱۰ میلیون تومان باید ودیعه‌گذاری‌شان را انجام دهند، یاداور شد: مرحله اول پرداخت کاروان حج است هر زائر هم فیش یک‌ میلیونی داردکه سود آن طبق محاسبات بانکی مشخص می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت فعلی استان برای اعزام حجاج سمنانی به حج تمتع هزار و ۱۴۸ نفر است، گفت: احتمال دارد در مراحل بعدی این تعداد افزایش پیدا کند.  انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد