Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@05:33:37 GMT

به شامپوهایتان نمک اضافه کنید!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۱۸۵۰

نمک در همه آشپزخانه‌ها جزء مواد مهمی می‌باشد. اما آیا می‌دانستید به غیر از استفاده غذایی از آن می‌توانید برای سلامت موهایتان نیز از آن بهره بگیرید.به گزارش بلاغ، نمک دریایی برای رشد مو عالی است. به افرادی که از ریزش مو رنج می‌برند توصیه می‌شود که آن را امتحان کنند تا به طور طبیعی مو‌های خود را درمان نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس قبل از راه‌های سخت و گران این راهکار را امتحان نمایید. مو‌های خود را مثل همیشه بشویید. یک قاشق غذاخوری نمک دریایی را روی سرتان بریزید و به مدت ده دقیقه ماساژ دهید. دوباره سرتان را بشویید. هفته‌ای دو بار این کار را تکرار نمایید. سر ماه با نتیجه شگفت انگیز آن روبه رو خواهید شد.

رهایی از شوره سر

شوره سر ذرات کوچکی از سلول‌های مرده پوست سر هستند و معمولا به دلیل کم بودن گردش خون پدید می‌آِند. نمک دریایی قابلیت این را دارد که گردش خون را در سرتان به جریان بیندازد. تنها کافیست موهایتان را به چند بخش تقسیم نمایید و مقداری از آن را روی جا‌های مختلف سرتان بپاشید. به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ماساژ دهید و سرتان را مثل همیشه بشویید.


چربی پوست سر و مو را کاهش می‌دهد

چربی سر و موی سر در نتیجه ترشح بیش از حد غده چربی می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این ماده معجزه گر این مشکل را حل کنید. دو قاشق غذاخوری از نمک را داخل شامپویتان بریزید و تکان دهید تا با شامپو ترکیب شود. برای شستن موهایتان از این شامپو استفاده نمایید. حتی بعد از اینکه یک بار این کار را انجام دادید نتیجه آن را خواهید دید. موهایتان سالم‌تر به نظر می‌رسد و چربی آن به طرز قابل ملاحضه‌ای کاهش می‌یابد. کد مطلب: 351608  

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

عبور از رو کود

اقدامات اخیر اغتشاشگران نتیجه درماندگی دشمنان است

بازار کار و بیمه از مهم‌ترین مشکلات مهندسان/ قیمت ساختمان تابع خدمات مهندسی نیست

    به شامپوهایتان نمک اضافه کنید! وقتی داری سکته مـی‌کنـی! درمان کبد چرب با تغییری کوچک در سبک زندگی این خمیردندان، دندانپزشکان را بیکار می‌کند! خانم‌های خانه دار در خطر ابتلا به آنفلوانزای پرندگان کباب باز‌ها بخوانند خطرات تنفسی استفاده از شوینده‌ها در خانه تکانی وقتی کودک تان اجسام را می‌بلعد موقع خرید مرغ به این نکات دقت کنید همه چیز در مورد این عادت بد کودکان با یک ورزش راحت بازوهایتان را عضله‌ای کنید ۱۶ نکته در برخورد با کودکان سوگوار تشخیص بیماری با هوش مصنوعی گوگل برف و کولاک ۸ استان کشور را در نوردید هشدار‌های پلیس آگاهی برای جلوگیری از کیف قاپی ام.اس در چه کسانی شایع‌تر است؟ سرقت بنز برای تفریح روز ولنتاین +عکس اسنپ؛ دوراهی به خطر انداختن معیشت تاکسیداران فواید آنتی اکسیدان ها برای سلامت مردان ایرانی با «سلامت» بیگانه‌اند  

سبک زندگی فاطمی در نگاهی کوتاه

سیدامامی اطلاعات پایگاه‌های موشکی را به بیگانگان فروخت

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

اقطاب منحرف گنابادی از امام رضا(ع) خرقه گرفتند؟!

انتصاب سیاسی در مازندران یا سیاست انتصاباتی؟

وجدان داشته باشید، حزب‌اللهی‌ها خون بدهند و شما پز؟!

چگونه خط و خش نمایشگر گوشی‌ را از بین ببریم؟

ضارب پزشک اصفهان دستگیر شد

نحوه اجرا کردن System Restore بدون بوت شدن ویندوز

سامانه بارشی وارد کشور شد

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • کاهش وزن سریع چه بلایی سرتان می‌آورد