Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرضا گفت: نخستین اتوماسیون غیرحضوری صدور دفترچه بیمه درمان کشور در شهرضا رونمایی شد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، نجف قلی عالی‌پور شامگاه شنبه در مراسم رونمایی از نخستین اتوماسیون غیرحضوری صدور دفترچه بیمه درمان کشور اظهار داشت: شهرستان شهرضا به دلیل موقعیت بین راهی و مهاجرپذیر بودن، از اهمیت زیادی برخوردار است که پیش از این نیز محل اجرای پایلوت پروژه‌های بزرگ ملی در بخش‌های مختلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص شهرضا، کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی آن نیز همواره محل مراجعه شمار فراوانی از بیمه‌شدگان است، افزود: شهرضا محل مناسبی برای اجرای پایلوت طرح اتوماسیون غیرحضوری صدور دفترچه بیمه درمان در نظر گرفته شد.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرضا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین درخواست‌های مراجعان به کارگزاری‌های رسمی تأمین اجتماعی، تعویض دفترچه بیمه درمان است، گفت: با توجه به شمار فراوان درخواست‌ها در این زمینه لازم بود تا سیستمی طراحی شود که از اتلاف وقت مراجعان جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: شرکت «نظرپرداز کارا» به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه کننده خدمات الکترونیک با طراحی سامانه‌ای تحت عنوان «کارگزار همراه» زمینه‌ای فراهم کرده است که متقاضیان تعویض دفترچه بیمه درمان تأمین اجتماعی، بدون مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

عالی‌پور افزود: در این طرح بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی می‌توانند پس از نصب برنامه «کارگزار همراه» بر روی تلفن همراه خود، مراحل درخواست صدور دفترچه را انجام و پس از دریافت پاسخ از کارگزاری مبنی بر آماده شدن دفترچه بیمه جدید، برای دریافت آن اقدام کنند.

وی با اشاره به حذف زمان انتظار بیمه‌شدگان در مرحله چاپ و صحافی دفترچه بیمه، تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور در کارگزاری رسمی 98 شعبه شهدای شهرستان شهرضا اجرا شد و پس از آن در کارگزاری 67 شعبه یک اصفهان و کارگزاری شهرستان خمینی‌شهر و پس از رفع نواقص احتمالی، در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد