Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@03:59:20 GMT

مدل درب حياط يا پارکينگ چطور باشه؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۲۲۴۰

مدل درب حياط يا پارکينگ چطور باشه؟

خبرگزاري آريا - وب سايت خانه طرح: درب حياط منزل و درب پارکينگ جزء اولين بخش هايي از نماي ساختمان هستند که در نگاه اول ديده مي شوند . به همين خاطر در انتخاب درب حياط ساختمان مي بايست دقت لازم را به خرج داد . در اين بخش قصد معرفي 15 مدل درب حياط و پارکينگ فلزي را داريم که اميدواريم مورد سليقه شما قرآر گيرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پيش از اين بد نيست مواردي را در خصوص انتخاب درب حياط و درب پارکينگ مطرح نماييم .
مدل درب حياط يا پارکينگ چطور باشه ؟
دو نکته مهم در انتخاب مدل درب حياط و پاکينگ قابل ذکر است : 1- درب پارکينگ و حياط را بر اساس سبک نماي ساختمان انتخاب کنيد. براي مثال براي نماي مدرن ، درب مدرن و براي نماي کلاسيک ، درب کلاسيک انتخاب کنيد . 2- امنيت درب ها را جزء ملاک هاي طراحي و خريد قرآر دهيد .
استاندارد طول و عرض درب حياط و پارکينگ چقدر است ؟
در بسياري از موارد درب حياط و پارکينگ داراي يک کاربري مشترک هستند . بنابراين عرض مفيد درب ورودي در پارکينگ هاي بزرگ حداقل 6 متر و در پارکينگ هاي متوسط و کوچک حداقل 3 متر مي باشد . ارتفاع درب نيز حداقل 210 سانتي متر است .
رنگ درب حياط رو چي بزنم ؟!
قبل از هرگونه رنگ آميزي درب حياط به ترکيب "رنگ نماي ساختمان” خود توجه کنيد و در نهايت رنگي را انتخاب کنيد که با نماي ساختمان شما ، همخواني داشته باشد . استفاده بيش از 2 رنگ در رنگ آميزي درب حياط ، پيشنهاد نمي شود . همچنين بهترين فصل براي رنگ آميزي درب ، فصل تابستان و يا روزهايي است که هوا ، گرم و بدون گرد و خاک است !
1- استفاده از دو رنگ سرمه اي و طلايي جذابيت خاصي به اين درب سلطنتي بخشيده است .

2- استفاده از دو رنگ قهوه اي سوخته و مسي در طراحي درب استفاده شده است .

3- يک مدل درب حياط بسيار زيبا که با نقوش و کنده کاري هاي هنرمندانه طراحي شده است .

4- استفاده از رنگ طلايي ، براي گل برگ ها و رنگ تيره براي بدنه استفاده شده است .

5- در رنگ آميزي اين درب بر عکس طرح قبلي عمل شده و شاهد استفاده از رنگ طلايي براي چهارچوب اصلي درب هستيم و در عوض ، از رنگ تيره براي نقوش ، بهره گيري شده است !

6- يک درب مدرن با دو رنگ سياه و سفيد

7- استفاده از سبک مدرن و چوب ترمووود در طراحي درب پارکينگ قابل مشاهده است .

8- ترکيب دو رنگ طلايي و مشکي ، جذابيت خاصي به طراحي درب مي دهد .

9- بهره گيري از رنگ مشکي و طلايي در قالب يک طرح مدرن در طراحي درب حياط استفاده شده است .

10- در رنگ آميزي اين درب تنها از يک رنگ ( قهوه اي شکلاتي ) استفاده شده است .

11- اين مدل درب حياط نيز با پروفيل سبک اجرا شده است .

12- يک مدل درب پارکينگ با هارموني طلايي طراحي شبيه به معماري سنتي ايراني .

13- استفاده از سه رنگ مشکي ، طلايي و مسي را در طراحي درب پارکينگ ، شاهد هستيم .

14- در طراحي اين درب از ميله هاي محافظ در قالب گل و بوته استفاده شده است .

15- طراحي درب زيباست اما استفاده از آينه و رنگ سفيد از جذابيت آن تا حدودي کاسته است . بهتر اين بود که براي حاشيه از رنگ مشکي يا قهوه اي سوخته و براي نقوش ، از رنگ طلايي استفاده مي شد و در نهايت از يک متريال مات به جاي شيشه مورد استفاده قرآر مي گرفت .

با نگاهي به 15 مدل درب حياط و پارکينگ مي توان به اين نتيجه رسيد که در بحث طراحي درب هاي فلزي ، استفاده از متريال ترکيبي جديد در کنار هنر تزئينات روز به روز اهميت بيشتري پيدا مي کند .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب جک درب پارکینگ و کرکره برقی چگونه انجام می‌‍شود؟

در عصر حاضر، درب های اتوماتیک به عنصری ضروری برای ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی تبدیل شده اند. - اخبار بازار -

این درب ها با استفاده از جک درب پارکینگ وکرکره برقی به سهولت باز و بسته شده و آسایش و امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند. در این راهنما که با کمک وب سایت کهربادر گردآوری شده است، به طور ویژه بر مراحل نصب این سیستم های کارآمد تمرکز دارد. با مطالعه دقیق این محتوا، ضمن آشنایی با انواع درب های اتوماتیک، از فرآیند نصب و نکات کلیدی آن آگاهی کامل کسب خواهید کرد.

انواع درب های اتوماتیک

انتخاب نوع درب اتوماتیک مناسب، با توجه به کاربری و شرایط محیطی صورت می پذیرد. در ادامه به بررسی دو نوع پرکاربرد این سیستم ها می پردازیم.

جک درب پارکینگ: سیستم جک درب پارکینگ با بهره گیری از نیروی الکتریکی و یا باتری، امکان باز و بسته شدن نرم و بی صدای انواع دربهای تک لنگه و دو لنگه را فراهم می آورد. بازویی متداول ترین نوع  جک درب پارکینگ  است که باز و بسته شدن درب به صورت لولایی انجام می پذیرد. ریلی مناسب برای درب های سنگین و فضاهای با محدودیت عرضی است. باز و بسته شدن درب به صورت کشویی صورت می گیرد.

کرکره برقی: کرکره برقی گزینه ای ایده آل برای فضاهایی با محدودیت عمودی است. این سیستم از تیغه های فلزی تو در تو تشکیل شده که با حرکت عمودی بر روی ریل های جانبی باز و بسته می شود. انتخاب درست  نصاب کرکره برقی، نقشی کلیدی در کیفیت و طول عمر کرکره برقی ایفا می کند.کرکره برقی ضمن سهولت در تردد، از نظر امنیتی نیز بسیار حائز اهمیت است. نصب اصولی توسط نصاب کرکره برقی به شکلی ایمن، تضمین کننده عملکرد صحیح و طول عمر مفید این سیستم می باشد.

درب های شیشه ای اتوماتیک، ورودی های مدرن و زیبایی هستند که به واسطه ی سنسورهای حرکتی، بدون نیاز به لمس، باز و بسته می شوند. با انتخاب اصولینصاب درب شیشه ای اتوماتیک، می توانید از مزایای درب شیشه ای اتوماتیک به طور کامل بهره مند شده و از زیبایی، امنیت و آسایش خاطر خود اطمینان حاصل کنید. این درب ها مزایای متعددی از جمله سهولت در تردد، افزایش امنیت، صرفه جویی در مصرف انرژی و زیبایی بصری را به ارمغان می آورند. بنابراین باید انتخاب "نصاب درب شیشه ای اتوماتیک"، کرکره و جک درب پارکینگ را در اولویت خود قرار دهید.

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک:

درب های اتوماتیک به دلیل سهولت استفاده، افزایش امنیت و زیبایی، جایگزینی مناسب برای درب های سنتی محسوب می شوند. استفاده از این نوع درب ها مزایای متعددی را به همراه دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

· سهولت در تردد: باز و بسته شدن درب تنها با فشردن یک دکمه بر روی ریموت کنترل امکان پذیر است.

· ارتقای امنیت: این درب ها مجهز به سیستم های هشداردهنده بوده و از ورود غیرمجاز جلوگیری می کنند.

· صرفه جویی در زمان: دیگر نیازی به صرف وقت برای باز و بسته کردن دستی درب، به خصوص در شرایط جوی نامناسب نیست.

· افزایش ارزش ملک: برخورداری از درب اتوماتیک، امتیازی مثبت برای ساختمان های مسکونی و تجاری تلقی می گردد.

اینجا بخشی از مزایای استفاده از جک درب پارکینگ را به شما توضیح دادیم. قطعا برای توضیحات بیشتر، بهتر است از متخصصین این حوزه مانند وبسایت کهربادر : kerkerehbarghy.com راهنمایی بگیرید. در ادامه به نکات مهم در انتخاب نصاب می‌پردازیم.

 

نکات کلیدی در انتخاب نصاب کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک

سابقه و تجربه: سابقه و تجربه نصاب در نصب انواع کرکره برقی و درب شیشه اتوماتیک، تضمینی بر کیفیت کار خواهد بود.مجوز و تخصص: اطمینان حاصل کنید که نصاب دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح بوده و تخصص کافی در نصب کرکره و درب شیشه ای داشته باشد.قیمت مناسب: قیمت های پیشنهادی نصابان مختلف را استعلام کرده و از تناسب قیمت با کیفیت کار اطمینان حاصل کنید.ضمانت و خدمات پس از فروش: نصب کرکره برقی و درب شیشه ای شامل ضمانت و خدمات پس از فروش باشد تا در صورت بروز مشکل، بتوانید از خدمات نصاب بهره مند شوید.

در اینجا تلاش کردیم مهم ترین نکات در انتخاب نصاب کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک را به شما بگوییم. حال از شما می‌خواهیم که در کامنت ها برای ما بنویسید که چه موارد دیگری را در انتخاب آن ها باید رعایت کنیم؟

نکات مهم در زمان نصب

با رعایت نکات زیر، می توانید از نصب با کیفیت و مطمئن برای محل سکونت یا کار خود اطمینان حاصل کنید.

مرحله

نکات مهم

قبل از شروع کار

بررسی صحت و سلامت تمام قطعات درب - انتخاب نصاب ماهر و باتجربه - اطمینان از وجود ضمانت و خدمات پس از فروش - مشاوره با نصاب برای انتخاب نوع قطعات

در زمان نصب

نظارت بر کار نصاب - استفاده از مصالح و ابزار باکیفیت - اطلاع رسانی به نصاب در صورت مشاهده هرگونه مشکل

پس از اتمام کار

آموزش نحوه عملکرد - دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش

با رعایت نکات مهم در زمان نصب، می توانید از مزایای درب های اتوماتیک به طور کامل بهره مند شده و از آسایش و امنیت خاطر خود اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری

کرکره های برقی، جک های درب پارکینگ و درب شیشه ای اتوماتیک با مزایای متعددی که ارائه می دهند، به انتخابی محبوب برای اماکن مسکونی، تجاری و صنعتی تبدیل شده اند. سهولت استفاده، افزایش امنیت، صرفه جویی در مصرف انرژی، زیبایی بصری و بهداشت محیط از جمله مزایای بارز این نوع درب ها هستند. در این مطلب که با کمک سایت کهربادر که در حوزه تخصصی کرکره برقی، درب شیشه ای و جک های پارکینگی فعالیت می‌کند، تلاش کردیم تا نکات بسیار مهمی را در خصوص نصب و انتخاب بهترین نصاب را به شما ارائه کنیم. اگر شما تجربه استفاده از این محصولات را داشتید خوشحال می‌شویم در بخش کامنت ها آن ها را با ما به اشتراک بگذارید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • ترمیم و بازسازی فنس‌های حفاظتی پناهگاه حیاط وحش لوندویل آستارا
  • نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ایجاد ۴ پارکینگ موقت نوروزی در قشم
  • افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال آینده هم ادامه دارد
  • نصب جک درب پارکینگ و کرکره برقی چگونه انجام می‌‍شود؟
  • هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز
  • رفع مشکل ترافیک در آرامستان بروجن
  • رفع مشکل آرامستان بروجن
  • 6 نکته مهم در انتخاب چراغ حیاطی
  • عکس| چاه فاضلاب یک پارکینگ، تیبا را بلعید