Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-به نظری می‌رسد که رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال با وجود اخراج از هدایت این تیم، دوباره کار خود را از سر خواهد گرفت.

 باشگاه الهلال عربستان روزهای عجیب و خاصی را پشت سر می‌گذارد. شکست یک بر صفر الهلال برابر تیم فوتبال استقلال تهران باعث شد تا سران این باشگاه سعودی در اقدامی عجیب سرمربی سرشناس آرژانتینی خود را از کار بر کنار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برکناری رامون دیاز بازتاب زیادی در رسانه‌های  عربی و سعودی داشت. هواداران الهلال با این تصمیم باشگاه خود مخالف بودند و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که دیاز در این تیم داشت دوست نداشتند که این سرمربی از کار بر کنار شود.

روزنامه اسپورت عربستان نوشت که سران باشگاه الهلال از تصمیم خود برای برکناری دیاز منصرف شده‌اند و قرار است که به زودی این مربی با تجربه جلسه‌ای را با رئیس باشگاه برگزار کند تا در صورت توافق دوباره کار خود را به عنوان سرمربی شروع کند.

دیاز فصل قبل الهلال را قهرمان لیگ عربستان و جام حذفی کرد. همچنین توانست با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. الهلال در فصل جاری هم در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان جای دارد و شانس نخست قهرمانی است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت

یک عملکرد منفی برای گواردیولا که در عین حال کلاس کاری سرمربی اسپانیایی را اثبات می‌کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در سفر به سیتی‌گراند دیدار دشواری را سپری کرد اما در پایان به برتری مهم 2-0 دست یافت. 

طی دوران حضور پپ گواردیولا در دنیای مربیگری، تنها دو تیم توانسته‌اند در دو بازی رفت و برگشت یک فصل، عملکرد بهتری در بحث شوت مقابل تیم سرمربی اسپانیایی به ثبت برسانند. مطابق اعداد و ارقام اوپتا، ناتینگهام فارست یکی از این دو تیم است. فارست با هدایت استیو کوپر و نونو اسپیریتو سانتو با وجود شکست، در هر دو بازی فصل جاری آمار بهتری نسبت به منچسترسیتی ثبت کرد. اولین و آخرین بار رئال مادرید در فصل 10-2009 چنین نمایشی ارائه کرد و البته کهکشانی‌ها نیز هر دو بازی را واگذار کردند و از گلزنی ناکام ماندند. 

منچسترسیتی - ناتینگهام فارست در نیم فصل اول ناتینگهام فارست - منچسترسیتی در نیم فصل دوم 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو