Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@00:09:29 GMT

دلار بانکی به خواب رفت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۲۴۷۸

دلار بانکی به خواب رفت

پول‌نیوز - بانک مرکزی نرخ تبادلی ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۷ هزار و ۲۰۸ ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۵۱ هزار و ۹۷۳ و هر یورو نیز ۴۵ هزار و ۷۴۴ ریال ارزشگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس هر فرانک سوییس ۳۹ هزار و ۷۳۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۵۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۴۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۴۴ ریال، روپیه هند ۵۷۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۰ هزار و ۱۳۲ ریال، دینار کویت ۱۲۳ هزار و ۸۱۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۳ هزار و ۶۷۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۴ هزار و ۸۲۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۴ هزار و ۷۵۷ ریال، ریال عمان ۹۶ هزار و ۷۶۸ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۴۶۱ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۲۲ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۸۱۷ ریال، روبل روسیه ۶۶۰ ریال، ریال قطر ۱۰ هزار و ۲۲۲ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۱۴۱ ریال، لیر سوریه ۷۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۱۸۷ ریال، ریال سعودی ۹ هزار و ۹۲۲ ریال، دینار بحرین ۹۸ هزار و ۹۵۶ ریال، دلار سنگاپور ۲۸ هزار و ۱۹۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۹۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۷۳ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۷۴۲ ریال، دینار لیبی ۲۷ هزار و ۸۷۱ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۸۷۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۱۸هزار و ۴۷۹ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۴۹۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۵۷۷ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۶۳۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۸۱ ریال، منات آذربایجان ۲۱ هزار و ۸۸۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۲۱۷ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳ هزار و ۷۲۶ ریال ارزشگذاری شد.



منبع:ایبِنا

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: اکبر فتحی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین صادرات محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی بیشترین به ترتیب عراق، امارات متحده، پاکستان، روسیه، افغانستان، ترکیه، ترکمنستان، آذربایجان و قزاقستان بوده است.

وی ادامه داد: آمار مربوط به صادرات نشان می دهد که در سال ۱۴۰۲ صادرات محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی عملکرد خوبی داشته است به طوری که صادرات محصولات کشاورزی استان از نظر ارزش نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود: از لحاظ وزنی نیز صادرات محصولات کشاورزی به ۳۴۵ هزار تن رسیده که ۱۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

فتحی یادآور شد: خشکبار، شیرینی جات، شکلات، فرآورده‌های غلات، صنایع تبدیلی، گل و گیاه دارویی، محصولات حیوانی، محصولات لبنی و میوه و تره بار از بیشترین محصولات و فرآورده های کشاورزی صادر شده از آذربایجان شرقی در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: قابلیت صادرات انواع تولیدات به سایر کشورها در بخش باغبانی آذربایجان شرقی بسیار بالا است به نحوی که استان در محصولات باغی همچون کشمش و سیب درختی به دلیل کیفیت بالا جزو صادرکنندگان صاحب جایگاه در بازارهای جهانی است و قیمت محصولات باغی همچون سیب نسبت به رقبا حدود ۲۰ درصد بالاتر است و بررسی ها حاکی از آن است که بیش از ۴۰ درصد محصولات باغی استان فرصت صادراتی دارند.

وی یادآور شد: سهم صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی از کشور از نظر ارزشی 5.7 درصد و سهم صادرات محصولات کشاورزی استان از کشور از نظر وزنی ۳.۹ درصد است.

فتحی گفت: ارزآوری هرکیلو محصول صادراتی بخش کشاورزی آذربایجان شرقی به طور متوسط یک دلار است.

 

 

دیگر خبرها

  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات