Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@11:52:13 GMT

عرضه محصولات جديد ايران خودرو در بازار عراق

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۲۴۹۲

عرضه محصولات جديد ايران خودرو در بازار عراق

خبرگزاري آريا - ايران خودرو با صادرات محصول 207 و پارس اتوماتيک به بازار عراق، توانست سهم خودرا دراين بازار توسعه دهد.
به گزارش ايكو پرس، طلال حسين سلمان مديرعامل شرکت اسکاي دربازديد از خطوط توليد ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: تقاضاي روزافزون مردم عراق براي خريد محصولات ايران خودرو، يک فرصت طلايي براي توسعه همکاري ها و فعاليت هاي دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه عراق يک بازار راهبردي براي ايران خودرو است، گفت: ايران خودرو با بهره گيري از روش هاي مدرن و فناوري هاي روز دنيا درتوليد محصولات خود، توانسته است سهم مهمي از بازار عراق را به خود اختصاص دهد.
مديرعامل شرکت اسکاي خاطر نشان ساخت: محصولات ايران خودرو از جهت کيفيت و ايمني نسبت به ساير برندها در عراق برتري دارند و اين در حالي است که مردم عراق بر اين باورند که محصولات ايران خودرو بخصوص خودروي سمند داراي قابليت هاي خوبي بوده و نياز آنها را تامين مي کند.
وي حضور در ايران خودرو را زمينه‌ساز بهره‌مندي از تجارب مديران و كارشناسان اين شركت براي توسعه و رشد شركت اسکاي دانست و تاكيد كرد: صنعت خودروسازي براي دولت عراق اهميت فراواني دارد، لذا اين شركت خواستار تداوم و گسترش همكاري ها براي توليد و عرضه محصولات جديد به بازار عراق است.
شرکت اسکاي سازمان دولتي سياستگذار در حوزه صنعت و توليد خودرو در عراق است و شرکت نبع زمزم(نماينده توليد و فروش محصولات ايران خودرو در عراق)تحت نظارت اين سازمان فرايند توليد در عراق را اجرا مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟