Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:25:10 GMT

حمله انتحاری به یک پایگاه حشد شعبی در کرکوک

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۲۵۹۶

حمله انتحاری به یک پایگاه حشد شعبی در کرکوک

امروز (یکشنبه) انفجاری انتحاری در نزدیکی یکی از پایگاه‌های حشد شعبی در مرکز شهر کرکوک در شمال عراق رخ داد. در حمله گروهی مسلح به میدان نفتی خباز نیز 2 نیروی حراستی کشته شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد، در حمله مسلحانه به یک چاه نفت در غرب استان کرکوک 2 تن از نیروهای پلیس تاسیسات نفتی کشته و یک تن زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمان به پایگاه‌های گارد حراستی تاسیسات نفتی در چاه شماره ۴۳ در روستای ادریس خباز (۳۵ کیلومتری جنوب غرب کرکوک) یورش بردند که در اثر آن دو تن از نیروهای پلیس کشته شده و یک پلیس دیگر زخمی شد.

میدان نفتی خباز در جنوب غرب کرکوک واقع است و چاه‌های نفت موجود در آنجا پس از حملات داعش در طول سه سال گذشته برای کنترل بر آنها دچار خساراتی شده است. بسیاری از چاه‌های نفتی آنجا همچنان تعطیل هستند و روزانه تنها حدود ۲۵ هزار بشکه نفت تولید می‌کنند.

امروز (یکشنبه) نیز انفجاری انتحاری در نزدیکی یکی از پایگاه‌های حشد شعبی در مرکز شهر کرکوک در شمال عراق رخ داد. از شمار تلفات و یا خسارات احتمالی این حمله گزارشی منتشر نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم