Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@01:00:06 GMT

قول روسیه به اسرائیل درباره ایران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۲۶۴۸

قول روسیه به اسرائیل درباره ایران

رکنا: یک خبرگزاری روسی از توافق روسیه و اسرائیل در موضوعات مهم و حساس منطقه‌ای خبر داده است.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، لئونید فرولوف معاون سفیر روسیه در تل-آویو در مصاحبه با خبرگزاری تایمز آف اسرائیل اعلام کرد در صورتی که ایران به اسرائیل حمله کند، روسیه از اسرائیل حمایت خواهد کرد.

دیپلمات روس این اظهارات را چند روز پس از قضیه مربوط به پهپاد در مرز سوریه-اسرائیل بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «در صورت حمله به اسرائیل، نه فقط آمریکا از اسرائیل طرفداری خواهد کرد، بلکه روسیه نیز از اسرائیل حمایت خواهد کرد. بسیاری از هموطنان ما در اسرائیل زندگی می کنند و اسرائیل بطور کلی یک کشور خوب و دوستانه است. از اینرو ما اجازه هیچگونه عملیات خصومت آمیز علیه اسرائیل را نخواهیم داد».

فرولوف ابراز تردید کرد که پهپاد از طرف ایران پرتاب شده باشد و به سرویس اطلاعات اسرائیل پیشنهاد کرد تماس ها با همکاران سوری برقرار شود.

شب 10 فوریه، نظامیان اسرائیلی رهگیری پهپاد ایرانی را اعلام کردند که وارد حریم هوایی کشور از سمت سوریه شده بود. در جواب به «اهداف ایرانی» در خاک سوریه حمله کردند.

لاوروف: روسیه و اسرائیل به درک متقابل دست یافتند

همچنین سرگئی لاوروف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی یورونیوز به نقل از دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، گفت: روسیه و اسرائیل درخصوص کارکرد مناطق جنوبی کاهش تنش در سوریه به درک متقابل دست یافتند. حضور شبه نظامیان در آنجا به ثبات محکم در بلندیهای جولان منتهی نخواهد شد، که این امر برای اسرائیل فوق العاده مهم است. بویژه هنگام سفر نخست وزیر اسرائیل به مسکو در این خصوص گفتگو شد. ما بارها گفته ایم که بیانیه محو کردن اسرائیل به عنوان دولت صهیونیستی از صفحه روزگار غیر قابل پذیرش است. عقیده دارم این ابدا راه صحیحی جهت پیشبرد منافع شخصی نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

همسرم در شرایط روحی بدی است / حامد با نقشه شوم وارد خانه ام شد! نقشه هولناک برای عروس و داماد جوان در اتاق حجله + عکس این 3 محیط زیستی در پرواز مرگ بودند + عکس و گفتگو 2 جوان کرجی دختر و پسر پولدار بنزسوار را در خیابان گاندی دزدیدند + عکس پشت پرده مرگ مرموز صدف کوچولو در شهرکرد / آیا او به سرنوشت آتنا دچار شده است؟ + عکس بازیگر مشهور ترکیه‌ای، عموزاده قطب دراویش آشوبگر؟!+ تصاویر آتش نشانی که به گفتن دروغ اعتراف کرد! / نوجوان داخل پتو را به بیمارستان بردم فیلم لحظه خداحافظی 2 خواهر قبل از خودکشی از طبقه دهم +عکس 16+ شرور معروف به مسلم شکارچی در کوه های کرج دستگیر شد + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، در گفتگویی خطاب به مردم ایران گفت: اول از همه باید به این نکته اشاره کنم که ما عملیات وعده صادق را به نمایندگی از مردم ایران انجام دادیم و هرکسی از مردم ایران هم اگر اینچنین مسئولیتی داشتند، حتما همین کار را انجام می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات خواسته مردم ایران بوده است، گفت: سوخت موشک های ما و پیشران پهپاد ها، حاصل از خواست و اراده ملت بزرگ ایران است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901094

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • حمله ایران بازدارندگی اسرائیل را از بین برد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • فیلم| اولین گفت و گو با پاکبانی که شب حمله ایران به اسرائیل معروف شد!