Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان نسبت به انتشار تصاویر و فیلم‌های اجساد جانباختگان که برابر قانون جرم محسوب می‌گردد، خودداری کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرگرد روح الله شهبازی‌پور افزود: با توجه به حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج و پیدا شدن برخی از اجساد قربانیان ممکن است برخی افراد در فضای مجازی نسبت به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی گرفته شده از اجساد این عزیزان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: کاربران باید هوشیار باشند و در فضای مجازی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، هر عکس و فیلمی که در این خصوص دریافت می‌کنند، انتشار ندهند زیرا این اقدام علاوه بر اینکه کاری غیراخلاقی می‌باشد، غیر قانونی و طبق قانون جرم تلقی می‌گردد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که کاربران باید به آن دقت کنند، احترام به حقوق متوفی است، هشدار داد: در صورت مشاهده مواردی از این قبیل در فضای مجازی، مراحل قانونی جهت شناسایی افراد متخلف انجام و طبق قانون با متخلفین برخورد مناسب صورت خواهد گرفت.

سرگرد شهبازی پور از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyber police.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

 

 

۴۲۴۲

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی انجام گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام گرفت حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کد خبر 6082096

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل