Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان عراق در قالب سفری رسمی وارد دوحه، پایتخت قطر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، دفتر سلیم الجبوری، رئیس پارلمان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی در جریان سفرش به دوحه با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و شماری از مسئولان این کشور دیدار خواهد کرد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است که رئیس پارلمان عراق طی این دیدار با امیر قطر و مسئولان این کشور درباره تحولات منطقه و راه‌های پیشرفت روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیم الجبوری در چهارم ژوئن ۲۰۱۷ میلادی نیز در راس هیأتی پارلمانی به قطر سفر کرده بود و با مسئولان این کشور به بررسی روابط دوجانبه و اوضاعی که منطقه شاهد آن است، پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر مقام پارلمان آلمان بعد از توئیت انتقادی از اسرائیل

معاون رئیس پارلمان آلمان در توئیتی با تحریک آمیز خواندن حمله اخیر اسرائیل به ساختمان سفارت ایران در دمشق با درخواست‌ها برای کناره گیری مواجه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، در جریان حمله هوایی ایران به سرزمین های اشغالی آیدان اوزوغوز، معاون پارلمان آلمان از حمله هوایی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق انتقاد کرد. پس از انتقاد البته او توییت خود را حذف کرد، اما واکنش های منفی به این توئیت همچنان ادامه دارد.

به این ترتیب آیدان اوزوغوز، معاون رئیس‌ بوندستاگ به دلیل توئیتی درباره حمله بزرگ ایران به اسرائیل مورد انتقاد قرار گرفته است. نشریه «بیلد» ابتدا در این باره گزارش داد.

اوزوغوز در پستی که اکنون در سرویس آنلاین X، حذف شده است، یکشنبه شب نوشت که نگران همه مردم در اوکراین، اسرائیل و غزه است. او پرسید: «چرا این وضعیت باید تحریک شود؟» وی حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را عامل به خطر انداختن خاورمیانه توصیف کرد.

در اوایل آوریل، افسران عالی رتبه سپاه پاسداران ایران در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محوطه سفارت ایران در دمشق، پایتخت سوریه به شهادت رسیدند. تهران سپس تهدید به مقابله به مثل کرد و شب گذشته بیش از 300 پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک به سمت اسرائیل شلیک کرد.

ماتیاس هاوئر، نماینده حزب دموکرات مسیحی در پارلمان آلمان به شدت از اوزوغوز به دلیل پست او انتقاد کرد. وی در پاتفرم X نوشت: این توئیت شایسته معاونت رئیس پارلمان آلمان نیست.

"استفان لیبیگ"، استاد جامعه‌شناسی در دانشگاه آزاد برلین، در توییتی از اوزوغوز پرسید که آیا برای او روشن است که از کدام روایت یهودی‌ستیزانه قدیمی در اینجا استفاده می‌کند؟ بیانیه "یهودیان خود مقصر هستند" شایسته نماینده یک نهاد قانون اساسی نیست. وی نیز از او خواست از سمت خود استعفا دهد.

اوزوغوز پس از مدت کوتاهی توییت خود را حذف کرد و نوشت: «در چنین شرایط متشنج همه کامنت ها نشان می دهد که اینجا همه به یکدیگر حمله می کنند. به همین دلیل پستم را پاک کردم. جنگ به اندازه کافی بد است.»

اما این اقدام برای هاوئر، کافی نیست. وی با تاکید بر اینکه این یک خروج از ریل است که باید عواقبی داشته باشد خواستار کناره گیری معاون رئیس پارلمان آلمان شد.

ضرورت انجام وظایف شورای امنیت در واکنش به سرپیچی‌های اسرائیلاطلاعیه شورای عالی امنیت درباره عملیات سپاه علیه اسرائیلروایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • دردسر مقام پارلمان آلمان بعد از توئیت انتقادی از اسرائیل
  • حمایت پارلمان عراق از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • رئیس موقت پارلمان عراق: عملیات ایران حق قانونی این کشور بود
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود