Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 96 در روزهای 17 تا 24 بهمن 96 انجام شد و نتایج نهایی پذیرش‌ در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 1396 شنبه 5 اسفندماه 96 در سایت سازمان سنجش اعلام شد و 563 نفر در این مرحله پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی ادامه داد: از میان 563 نفر تعداد 420 نفر مرد و تعداد 143 نفر زن هستند. ظرفیت پذیرش تعداد 856 نفر بود که بر اساس آمار تعداد 584 نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند.

وی افزود: تمام پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 96 می توانند  در روزهای دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 اسفند 96 با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند. 

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ این مرحله اعلام ‌شده‌ چنانچه قبلاً در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 (اعم از اعلام قبولی شهریورماه و یا مرحله تکمیل ظرفیت سری اول) قرار گرفته‌ باشند قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ «کان‌ لم‌ یکن»‌ تلقی‌ می‌شود و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ کنند.

توکلی گفت: پذیرفته شدگان نهایی این مرحله در صورت اخذ مدرک کارشناسی حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 96 مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی هستند در غیراین صورت قبولی آنان «کان‌ لم‌ یکن» خواهد بود.

وی افزود: پذیرفته شدگان این مرحله که قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 قرار گرفته‌اند، نیاز به انصراف از محل قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

توکلی اضافه کرد: تمامی پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

به گزارش فارس؛ موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.
مخاطبان فارس با ثبت‌پویشی با عنوان «مردم قیامدشت با الحالق این شهر به استان شرقی مخالف هستند» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

کد خبر 849346 منبع: فارس برچسب‌ها احمد وحیدی خبر ویژه تهران

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد