Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ال جي معمولاً حضور گسترده اي در کنگره جهاني موبايل دارد. در رويداد سال 2016، اين کمپاني از موبايل ماژولار ال جي جي 5 رونمايي کرد و در سال 2017 هم شاهد ال جي جي 6 بوديم که يکي از نخستين ديوايس هاي کم حاشيه بازار به حساب مي آمد. اما در سال 2018، ال جي V30S ThinQ را در دستور کار خود داشت که دقيقاً نمي دانيم بايد چه افرادي را قشر هدف خود قرار داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


V30S از لحاظ طراحي هيچ تفاوتي با V30 ندارد و از همان دوربين دوگانه، همان نمايشگر 18:9، همان باتري 3300 ميلي آمپر ساعتي و همان پردازنده اسنپدراگون 835 بهره مند شده. تنها تفاوت، به ارتقاي حافظه رم از 4 گيگابايت به 6 گيگابايت و ارتقاي حافظه داخلي از گزينه هاي 64 و 128 گيگابايتي به گزينه هاي 128 و 256 گيگابايت است. خاکستري پلاتينيومي و آبي مراکشي هم رنگ هاي تازه V30S ThinQ هستند تا آن را با مدل V30 پيشين اشتباه نگيريد.

مهم ترين سوالي که با معرفي V30S ThinQ مطرح مي شود اينست که چرا چنين اسمارت فوني بايد وجود خارجي داشته باشد؟ ال جي در نشست خبري خود در کنگره جهاني موبايل توضيح داد که به فکر ادغام هوش مصنوعي با ديوايس هاي موبايل افتاده است. اما مسئله اينجاست که AI Cam و ساير بهبودهاي نرم افزاري V30S قرار است با يک به روزرساني نرم افزاري به موبايل هاي V30 اضافه شود؛ بنابراين يه جز رنگ خاکستري تيره تر، چه دليلي براي خريد سخت افزار V30S وجود دارد؟
با در نظرگيري تمام اين مسائل، بزرگ ترين ارمغان ال جي براي کنگره جهاني موبايل امسال، چيزي بيشتر از يک به روزرساني نرم افزاري نبوده است. با اين حال، اين آپديت قرار است بهبودهايي در دوربين به وجود آورد که به لطف ابزاري به نام EyeEm Vision توسعه يافته اند. سيستم يادگيري ماشيني ال جي، با بيش از 100 ميليون تصوير آموزش ديده و قادر به شناسايي اشيا يا صحنه هاي مختلفي است که در حال فيلم برداري يا تصويربرداري از آن ها هستيد.

قابليت ديگري که ال جي به دوربين V30S آورده، «حالت روشن» است که با ترکيب چهار پيکسل در يک پيکسل، تصاويري روشن تر در شرايط بسيار کم نور توليد مي کند. با اين حال، استفاده از اين قابليت به معناي کاهش رزولوشن براي نوردهي بهبوديافته خواهد بود. اين هم يکي از تغييراتي است که به مدل فعلي V30 اضافه خواهد شد.
در نهايت نيز نوبت به ابزار تشخيص تصوير QLens مي رسد. QLens به فروشگاه آنلاين آمازون متصل مي شود و به شما اجازه مي دهد که با تصويربرداري از يک محصول، به خريد آن از طريق آمازون بپردازيد. افرادي که قادر به تست اين قابليت بوده اند، خبر از دقت پايين آن مي دهند و ظاهراً تصويربرداري از موبايل V30، به پيشنهاد خريد آيفون X از سوي QLens منجر مي گردد؛ مثالي ديگر بر عجله توليدکنندگان موبايل در عرضه اسمارت فون هايي مجهز به هوش مصنوعي نابالغ.

در مجموع کاملاً روشن است که پرچمدار سال 2018 ال جي، به رويداد کنگره جهاني امسال نمي رسيده اما کره اي ها حاضر به خالي گذاشتن صحنه نبوده اند و دست به برندسازي مجدد براي يکي از بهترين موبايل هاي خود زده اند. اسمارت فون LG V30S ThinQ ابتدا در کره جنوبي به فروش مي رسد و سپس در ماه مارس، با قيمتي نامشخص روانه ساير بازارهاي جهان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم

  الپرت در مقدمه کتابش می‌نویسد: زمانی تمام فکر و ذکرم این بود که روزی به بزرگی و برتری برسم جوان که بودم فکر می‌کردم برتری یعنی داشتن ثروت و دنبال راهی بودم که حسابی پول‌دار شوم. اولین راهی که به ذهنم رسید این بود که بروم سراغ کارگزاری بورس، با این‌که زیاد از آن سر درنمی‌آوردم مدتی بعد،شیفته ورزش شدم وتصمیم گرفتم برای ثروتمند شدن ورزشکاری مشهور شوم. رویایم این بود که بازیکن حرفه‌ای بسکتبال باشم، بعد هم نوبت به تنیس و بیسبال رسید اما هیچ‌وقت در هیچ‌کدام از این رشته‌ها استعداد کافی نداشتم.سال‌های پایانی دبیرستان و سال‌های ابتدایی کالج، رفته‌رفته دیگر برتری را بیشتر در شهرت می‌دیدم تا ثروت. اول دلم می‌خواست داستان‌نویسی با شهرت جهانی شوم و جوایز را درو کنم. وقتی فهمیدم دستیابی به این هدف چقدر سخت است و چون به اشتباه تصور می‌کردم کار آکادمیک ثبات بیشتری دارد، تحصیلاتم را در مقطع فوق‌لیسانس و دکترا ادامه دادم؛ امیدوار بودم از آن استادان دانشگاه مشهوری شوم که برای سخنرانی از این سر جهان به آن سر جهان دعوت می‌شوند. در مقایسه با برنامه‌های شغلی پیشینم، به این هدف نزدیک‌تر شده‌ام اما لزوما راضی‌تر یا شادتر نیستم. فکر می‌کنم دلیلش این است که هر‌چند این اهداف مختلف ارزش‌های گوناگونی در زندگی‌مان دارند همگی در پی انگیزه‌ای واحد شکل می‌گیرند؛ این‌که عضو طبقه برگزیده جامعه شویم و بر رأس هرم اجتماعی تکیه بزنیم.در چند سال گذشته به این باور رسیده‌ام که میل به تکیه‌زدن بر رأس هرم برای خودمان، روابط‌مان، جوامع‌مان و سیاره‌مان و حتی برای کسانی که موفق می‌شوند خودشان را به آن بالا برسانند، میلی شدیدا مضر است. بنابراین، در حد توانم شروع کردم به مبارزه با این انگیزه‌ها. ادعا نمی‌کنم که چشم و دل سیر شده‌ام و دیگر برایم هیچ جذابیتی ندارند. اتفاقا دارند. خوب هم دارند. نمی‌دانم روزی می‌رسد که سوار هواپیما شوم و دیگر حسرت نشستن در قسمت درجه یک هواپیما را نداشته باشم یا به رویدادی بروم و حسرت نخورم که کاش جای یکی از مشاهیر روی صحنه بودم،‌ البته هنوز هم تا آنجا که بتوانم ورزش می‌کنم و می‌نویسم. چیزی که مرا مردد کرده این نیست که کار خوبی را به خاطر نفس آن کار یا حتی جذابیت برنده شدن انجام دهم، بلکه تردیدم بابت نظمی اجتماعی است که استعدادهای‌مان را می‌گیرد و تبدیل‌شان می‌کند به میل مفرط به یافتن جایگاهی در رأس سلسله مراتب‌های رقابتی. در واقع چنان که در این کتاب نیز به آن خواهم پرداخت به این باور رسیده‌ام که تلاش‌های شخصی‌مان برای رسیدن به برتری و چه‌بسا از آن نیز مهم‌تر نظام‌های اجتماعی نابرابری که به این تلاش‌ها دامن می‌زنند مبنای بخش بزرگی از مشکلات جهان‌مان هستند. 
در این کتاب این مشکلات را با جزئیات شرح خواهم داد اما برای این‌که منظورم را دقیق‌تر متوجه شوید یکی از تناقض‌های بنیادین وضع کنونی‌مان را در نظر بگیرید. در جهان ما فراوانی است اما کافی نیست. ما در دل فراوانی زندگی می‌کنیم و ظرفیت تولید بی‌سابقه‌ای داریم، ولی همچنان میلیاردها نفر غذا پوشاک و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی مناسب ندارند. از این‌رو در جهانی که روی هم رفته ۳۹۹.۲تریلیون دلارثروت دارد بیش از ۳.۴میلیارد نفر همچنان باروزی کمتراز۵.۵۰دلارصبح رابه شب می‌رسانند و سالانه ۳۴.۵میلیون نفر بر اثر کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و حدود ۹میلیون نفر دراثرگرسنگی می‌میرند. 
در ضمن با این‌که امروزه بیشتر کارهای حیاتی ما را دستگاه‌ها انجام می‌دهند، اوقات فراغت چندانی نداریم. جمعیت انسان در این کره خاکی ازهمیشه بیشتراست اما بازهم بسیاری ازماتنهاییم.ازقرن‌هاحکمت وپیشرفت‌های علمی برای شادکامی بیشتر برخورداریم، ولی همچنان از اضطراب و افسردگی در عذابیم. در حقیقت علاوه برافزایش تعداد مبتلایان به افسردگی، متوسط تعداد سال‌هایی که افراد به گفته خودشان، گرفتار افسردگی‌اند نیز رو به افزایش است. ما می‌توانیم به هر جای این زمین، اعماق اقیانوس‌ها و حتی به فضا سفر کنیم اما همین ابزارهای کاوشگر، پایداری سیاره‌مان را به خطر می‌اندازند. هر سال نزدیک به دو برابر ظرفیت بازسازی زمین منابعش را مصرف می‌کنیم.این جریان‌ها همه به هم مرتبطند. وقتی در جهانی زندگی می‌کنیم که برخی بیش از اندازه ثروتمند و بسیاری به‌شدت فقیرند، فشاری عظیم وادارمان می‌کند خودمان را به اوج برسانیم وگرنه به قعر سقوط خواهیم کرد.در چنین جهانی آینده ما را مضطرب و اوضاع افسرده‌مان می‌کند، با همتایان‌مان بیگانه می‌شویم و اگر حس کنیم تنها راه بقای‌مان آسیب رساندن به محیط‌زیست است، این کار را با بی‌اعتنایی انجام خواهیم داد.چنین نیست که برای رسیدن به جهانی بهتر برای همه صرفا به متفکران بیشتر نیاز داشته باشیم، بلکه نیازمند متفکران خوب بیشتری هستیم. پس به جای این‌که منابع را (شامل احترام و توجه) فقط روی اقلیتی کوچک متمرکز کنیم، باید همه با هم همکاری جمعی مستمری داشته باشیم. می‌دانیم که کار ساده‌ای نیست و مستلزم آموزش درست و نهادهای مناسب با ماهیتی آشکارا مبتنی بر همبستگی و سلسله مراتبی است که سرکوبگرانه نباشد. بی‌تردید از اشتباه گریزی نیست اما ساختن زندگی خوب و بسنده برای همه ارزشش را دارد. باهم خوب باشیم و مایحتاج کافی در اختیار هم بگذاریم از هم خواسته زیادی نداشته باشیم و زیادی برای خودمان نخواهیم. برای شکوفایی بشر همین کافی است.  

دیگر خبرها

  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • عواملی که درباره کاهش موالید کشور دیده نمی‌شوند
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان