Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزیره-ایرنا- «سید ضیاء هاشمی » مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در دیدار از الجزیره که بنا بر دعوت خبرگزاری الجزایر صورت گرفت، با این خبرگزاری یادداشت تفاهم همکاری امضا کرد که این بازتاب گسترده ای در رسانه های الجزایری داشت.

به گزارش ایرنا، روزنامه المساء با اشاره به دیدار مدیر عامل ایرنا از الجزایر، نوشت: وی در این دیدار با خبرگزاری الجزایر یادداشت تفاهم همکاری به هدف تبادل خدمات خبری امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


المساء در ادامه نوشت: این مقام ایرانی همکاری میان خبرگزاری دو کشور را دارای اهمیت زیاد دانست و گفت، ایرنا در مناطق مختلف جهان و به ویژه بیشتر کشورهای آسیایی شبکه دفاتر و خبرنگارانی دارد که می تواند اخبار ین منطقه را در اختیار خبرگزاری الجزایر قرار دهد و از سوی دیگر ایرنا توجه ویژه ای به اخبار شمال آفریقا دارد و خبرگزاری الجزایر می تواند منبع این خبرها باشد.
از سوی دیگر روزنامه الشعب که اولین روزنامه الجزایری پس از استقلال این کشور است و در سال 1962میلادی تاسیس شده است، نوشت: مدیر عامل ایرنا در دیدار خود از الجزایر گفت، ایران و الجزایر مشترکات زیادی دارند و به همین دلیل دو کشور بسیار به هم نزدیک اند.
این روزنامه در ادامه نوشت: مدیر عامل ایرنا در دیدار «امینه دباش » مدیر مسئول روزنامه الشعب، الجزایر را کشوری امن و با ثبات دانست در حالی که کشورهای اطراف آن با بی ثباتی و مشکل نامنی مواجه اند .
الشعب همچنین نوشت، مدیر عامل ایرنا در بازدید از این روزنامه ، دفتر یادبود آن را امضا و با شماری از مسئولان و روزنامه نگاران عکس یادگاری گرفت.
این روزنامه در پایان نوشت:سید ضیاء هاشمی در چارچوب برنامه همکاری رسانه ای میان خبرگزاری ایران و الجزایر به الجزایر سفر کرد.
از سوی دیگر خبرگزاری الجزایر که اخبار خود را به زبان های عربی ، فرانسوی ، انگلیسی و آمازیغی منتشر می کند، خبر این دیدار و امضای یادداشت تفاهم همکاری میان دو خبرگزاری را به زبان های عربی و فرانسوی در سایت اینترنتی خود (که برای عموم کاربران اینترنت قابل مشاهده است) و همچنین بخش اخبار برای مشترکان (شامل همه اخبار این خبرگزاری ) که تنها مشترکان به آن دسترسی دارند، منتشر کرد .
خبرگزاری رسمی الجزایر نیز با انتشار تصاویری از دیدار مدیر عامل ایرنا از الجزایر و خبرگزاری این کشور نوشت: خبرگزاری الجزایر و ایرنا در خصوص تبادل خدمات خبری شامل تبادل خبر،عکس ، فیلم و اینفو گرافی برای استفاده از آن در خروجی های خود و برای مشترکان خود توافق کردند .
این خبرگزاری افزود: ایرنا و خبرگزاری الجزایر پس از امضای یادداشت تفاهم همکاری در خصوص اجرای طرح های مشترک مانند برگزاری نمایشگاه عکس مشترک نیز همکاری می کنند.
خبرگزاری الجزایر در پایان نوشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیشتر پایتخت های آسیایی دفتر و خبرنگار دارد و به خوبی اخبار این منطقه را در کنار مناطق دیگر جهان پوشش می دهد و از این جهت می تواند منبع ارزشمندی برای خبرگزاری الجزایر باشد.
پایگاه اینترنتی وزارت اطلاع رسانی الجزایر نیز با اشاره به دیدار مدیر عامل ایرنا از الجزایر نوشت: سید ضیاء هاشمی مدیر عامل ایرنا و عبدالحمید کاشه مدیر عامل خبرگزاری الجزایر یادداشت تفاهم همکاری میان دو خبرگزاری را در الجزیره امضا کردند.
پایگاه اینترنتی وزارت اطلاع رسانی الجزایر افزود: با امضای این توافقنامه همکاری های رسانه ای میان ایران و الجزایر گسترش می یابد و دو خبرگزاری در زمینه های مختلف و از جمله تبادل عکس، فیلم و همچنین طرح های مشترک مانند برگزاری نمایشگاه با هم همکاری می کنند.
خاورم **2041**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسیون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست و دیدار و گفتگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفتگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفتگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین