Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:07:12 GMT

پيشرفت 20 درصدي شهرک کشاورزي شهرستان بدره

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۳۱۱۳

پيشرفت 20 درصدي شهرک کشاورزي شهرستان بدره

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - فرماندار شهرستان بدره گفت: کار عمليات اجرايي شهرک کشاورزي اين شهرستان با پيشرفت فيزيکي 20 درصدي در حال انجام است.

سيروس مرادحاصلي روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: طرح هاي مهمي در سطح شهرستان براي توسعه اشتغالزايي و کشاورزي در دست اجرا است که در آينده منجر به رونق اقتصادي در شهرستان مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يکي از طرح ها مهم را احداث شهرک کشاورزي در شهرک صنعتي شهرستان بدره بيان کرد و افزود: اين شهرک کشاورزي هم اکنون داراي 20 درصد پيشرفت است که براي اجراي آن بيش از 300 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است.
فرماندار بدره تاکيد کرد: با تکميل و بهره برداري اين طرح زمينه اشتغالزايي بيش از 100 نفر از جوانان جوياي شغل فراهم خواهد شد.
مرادحاصلي با اشاره به ظرفيت هاي کشاورزي شهرستان بدره افزود: با اجراي طرح توسعه پرورش ماهي در قفس در سد سيمره براي بيش از 360 نفر در شهرستان شغل ايجاد مي شود.
وي اضافه کرد: استفاده از آب سد سيمره براي آبي کردن زمين هاي ديم کشاورزي شهرستان از ديگر برنامه ها مهم براي استفاده از ظرفيت هاي کشاورزي براي اشتغالزايي در شهرستان است.
بدره داراي 12هزار هکتار زمين کشاورزي است که 600هکتار آن زمين آبي و 11هزار و 800 هکتار نيز زمين ديم هستند.
شهرستان بدره در 87 کيلومتري ايلام قرار دارد.
7177/6034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)