Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه رقابت های کشتی بین المللی اوکراین، گفت: یدالله محبی به دیدار رده بندی راه یافت و ارشک محبی نیز از مسابقات کنار رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منصور کیانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: در روز دوم مسابقات کشتی بین المللی اوکراین و در وزن 92 کیلوگرم ارشک محبی با یک پیروزی و یک شکست از گردوئنه مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محبی ابتدا به مصاف حسین شهبازی دیپر نماینده کشورمان رفت و با حساب 3 بر یک صاحب برتری شد.

کیانی افزود: این کشتی گیر کرمانشاهی در دور دوم مقابل حریفی از گرجستان 8 بر 5 نتیجه را واگذار کرد و با توجه به عدم راهیابی این حریف به دیدار نهایی، محبی از مسابقات کنار رفت.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه ادامه داد: یدالله محبی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان بود که ابتدا 10 بر صفر مقابل حریف اوکراینی صاحب برتری شد.

وی تصریح کرد: محبی در دور دوم نیز 5 بر 3 مقابل حریف آمریکایی پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله برابر کشتی گیری از اوکراین گه دارنده مدال برنز اروپا بود 10 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

کیانی ادامه داد: این کشتی گیر کرمانشاهی برای کسب مدال برنز امروز (6 اسفند) به مصاف یکی از دو نماینده گرجستان و قطر خواهد رفت.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: روز گذشته نیز حامد رشیدی در 74 کیلوگرم با 2 پیروزی و یک شکست از کسب مدال بازماند و بهمن تیموری نیز به خاطر تغییر وزن امکان حضور در مسابقات را از دست داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی