Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@00:09:12 GMT

اختتامیه جشنواره شعر فجر عصر امروز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۳۲۶۳

اختتامیه جشنواره شعر فجر عصر امروز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر فجر که با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران استانی و شاعران نام‌دار کشور برگزار می‌شود، برترین آثار حوزه شعر سال گذشته در سه بخش «شعر کودک و نوجوان»، «شعر بزرگسال» و «درباره شعر» معرفی و تقدیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام مهدی قزلی دبیر اجرایی این رویداد در نشست خبری، بخش جنبی جشنواره دوازدهم به معرفی فعالان «یک دهه شعر و ادب ترکی» اختصاص دارد که برگزیدگان آن در اختتامیه اعلام می‌شود و برای اولین بار در جشنواره شعر فجر و با هدف تشویق و حمایت از ناشران به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی در زنجیره نشر، ناشر برگزیده حوزه نشر شعر معرفی و تقدیر خواهد شد.
یادآور می‌شود، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر ساعت 16 یکشنبه 6 اسفند در تالار پتروشیمی تبریز به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد