Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- لئاندرو پادواني که در جريان بازي روز گذشته مقابل فولاد خوزستان از ناحيه سر و گردن دچار شکستگي و به بيمارستان منتقل شد، طبق نظر پزشکان تحت عمل حراحي قرار گرفت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در دقايق پاياني نيمه نخست برخورد لياندرو پادوواني مدافع برزيلي با آرمين سهرابيان در صحنه اي منجر به آسيب ديدگي شديد اين بازيکن برزيلي شد، صحنه اي که کمتر کسي تصور مي کرد به يک خطر بزرگ براي پادوواني تبديل شود اما وقتي او بدون حرکت روي زمين افتاد و يکي دو استقلالي بالاي سر او حاضر و به شدت نگران شدند همه چيز رنگ و بوي تلخي به خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت آسيب ديدگي به حدي بود که پادوواني نه تنها تعويض بلکه بلافاصله راهي بيمارستان آپادانا اهواز شد تا دکتر ستوده به عنوان جراح متخصص و پزشک استقلال يک لحظه نيز اين بازيکن را رها نکنند.
عمل جراحي پادواني تا ساعات ابتدايي صبح امروز ادامه داشت و اگرچه فشار شديدي به نخاع او آمده اما خطر قطع نخاع، پادواني را تهديد نمي‌کند. گفته مي شود در صورتي که شرايط پادواني ثابت باشد وي براي ادامه مراحل درماني به تهران منتقل مي شود. پادواني دچار شکستگي از ناحيه سر نيز شده است.
در همين خصوص دکتر امين نوروزي، در صفحه شخصي اش اطلاعات تکميلي را در خصوص وضعيت پادواني مطرح کرد: "اللهم اشف کل مريض. خبر همانند گذشته عين تير گزنده زخم زد و رفت. مرد ساکت و ستون محکم دفاع استقلال که مدتها عاشقانه تلاش ميکرد به تركيب اصلي بپيوندد و بار ديگر مورد محبت هواداران پرشور قرار بگيرد در اولين حضور مصدوم شد. متاسفانه براي اين مرد برزيلي با قلب ايراني فوتبال آن روي سکه را نشان داد و اسير تندباد حوادث گرديد. در همان معاينات اوليه مشخص شد آسيب ديدگي فراتر از تصور است، استخوان جمجمه شکسته و خونريزي شديد آغاز و پاها بي حرکت شد. با کمال تاسف مانند گذشته بازار شايعات داغ و گمراه کننده بود و خبر از قطع نخاع بود اما در سايه لطف خدا و دعاي مردم شريف در آزمايشات تكميلي مشخص شد نخاع سالم و ولي فشار زيادي را متحمل شده است. بعد از مشورت فراوان بالاخره تصميم گرفته شد عمل اوليه در همان اهواز انجام شود که با عنايت الهي و تلاش کادر بيمارستان آپادانا اهواز و همراهي کادر مجرب پزشکي استقلال عمل شش ساعت بطول انجاميد و هم اکنون خونريزي قطع شده و پادواني به هوش آمده و فشار بر روي نخاع کمتر شده است و منتظريم شرايط به مرحله ثبات برسد و با همکاري باشگاه با آمبولانس هوايي او را به تهران منتقل كنيم و ادامه درمان در تهران انجام گردد....هنوز براي گمانه زني و اظهارنظر زود است و انتظاريم داريم رسانه هاي گروهي محترم که مسئولانه موضوع سلامتي پادواني را پيگيري مي کنند از پخش شايعات جلوگيري و هم چون گذشته اخبار دقيق را از اين معاونت دريافت نمايند. فقط از همه مردم التماس دعا داريم تا در مرحله نخست سلامتي پادواني که ميهمان کشور ماست به وي برگردانده شود."
با خاتمه عمل جراحي، مدافع برزيلي استقلال بايد حداقل به مدت سه روز در بيمارستان آپادانا تحت مراقبت‌هاي ويژه پزشکي قرار بگيرد تا وضعيت او ارزيابي شود. پس از اين مدت مي‌توان پادوواني را مهياي انتقال به تهران کرد.لياندرو پادوواني با توجه به شدت ضربات وارده، قطعا تا پايان ليگ هفدهم قادر به همراهي آبي‌پوشان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!

شجاع خلیل زاده در بازی با استقلال مصدوم شد.

طرفداری | لب شجاع خلیل زاده هشت بخیه خورد.

تراکتور و استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر هم قرار گرفتند و به تسادی بدون گل رضایت دادند. شجاع خلیل زاده در نیمه اول این دیدار چند دقیقه‌ای روی زمین بود و احساس ناراحتی می‌کرد. خلیل زاده پس از برخورد با مهرداد محمدی از زمین مسابقه خارج شد و با لب خونی برگشت.

خلیل زاده در مصاحبه‌ای گفت:

لبم هشت بخیه خورد و دندانم شکست. احترام می‌گذارم به تصمیم داور اما باید بازیکن حریف اخراج می‌شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!