Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرضا حسین‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت : با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری مشهد به موضوع نماسازی ساختمان‌ها، مبلمان شهری، پیاده‌روسازی و نماسازی ۴ محور ورودی به حرم مطهر مورد تاکید ویژه قرار دارد.


وی افزود: ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار خانه در مشهد وجود دارد که هر کدام دارای نمایی است ؛ اگر قرار باشد نمای ساختمان‌های شهر بر اساس اصول نماسازی اجرایی شود، باید به صورت تدریجی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت : نما‌های شهری اولین دید و منظر از شهر را انعکاس می‌دهد و شهروندان و زائران این کلانشهر توقعاتی نسبت به شهر امام رضا (ع) و معماری اسلامی ایرانی دارند که تلاش می‌شود این توقعات در یک بازه زمانی مرتفع شود.
حسین‌نژاد ادامه داد: نماسازی در بافت‌های جدید به دقت مورد بررسی قرار می‎گیرد و همچنین توجه به موضوعات نما در شهرک سازی‌ها نیز مورد توجه ما است.
انتهای پیام //ف. م    
ضرورت نماسازی ۴ محور ورودی اطراف حرم رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متأسفانه موارد جزئی که امکان دارد یک ماه بیشتر زمان نیاز نداشته باشد در طرح های مدیران شهری دیده نمی‌ شود و در مقابل طرح هایی در دستور کار قرار می‌ گیرد که ربط مستقیمی به زندگی روزانه مردم ندارد و ضرورت آنها برای شهروندان قابل لمس نیست در حالی که نکته مهم در خدمت‌ رسانی به شهروندان، قابل لمس بودن آن است.   آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار با شهردار و مدیران شهری مشهد افزود: در همین راستا ضرورت دارد تا مسایل و طرح هایی را در اولویت کاری خود قرار بدهید که با آسایش و راحتی روزمره زندگی مردم ارتباط دارد.   وی ادامه داد: از جمله مسائلی که مردم به‌ صورت روزانه با آن درگیر هستند، دست‌ اندازها، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در محلات قدیمی و وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ ها به‌ ویژه خیابان‌ های مرکز شهر است که محل رفت‌ و آمد روزانه مردم نیز است.   امام جمعه مشهد با تأکید بر اطلاع‌ رسانی دقیق و کامل اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری گفت: شما باید با استفاده از روزنامه رسمی شهرداری تمام این موارد را برای مردم تشریح کنید.   شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: از جمله طرح هایی که در این مدت افتتاح شد می‌ توان به مجموعه آبی شهید قربانی، بوستان ۲۳ هکتاری برکت، بهره‌ برداری از تقاطع چهار سطحی آزادگان، دوربرگردان پیامبر اعظم، ساخت ایستگاه ۵۵ و ۵۶ آتش‌ نشانی در وکیل‌ آباد و شهرک شهید رجایی، پردیس بانوان وکیل‌ آباد، بوستان بانوان شهربانی کوهسنگی و ایستگاه قطار شهری فلکه الندشت اشاره کرد.   محمدرضا قلندر از نصب تجهیزات پالایش هوا و آلودگی صوتی و نوری هوا به‌صورت سیار و ثابت خبر داد و اضافه کرد: نخستین سایت پرنده‌شناسی نیز در وکیل‌آباد مشهد افتتاح شد و از دیگر اقدامات صورت گرفته اختصاص ۱۳۰ دستگاه ون و ۳۵ دستگاه اتوبوس در حمل‌ و نقل عمومی بوده است.   وی همچنین به تکمیل مجموعه "شوق زندگی" در منطقه سه شهرداری مشهد اشاره کرد و افزود: پروژه‌هایی که طی یک سال گذشته کلنگ زنی شدند نیز عبارتند از بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در شهرک شهید رجایی، احداث ساختمان اداری، مرکز فرماندهی و مدیریت بحران آتش‌نشانی، ساخت سطح سوم پل شهید فهمیده، اتصال بلوار امام خمینی به بلوار نماز و تکمیل پل انقلاب.

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد
  • کلانشهر مشهد؛ الگوی نوآوری در مدیریت شهری