Web Analytics Made Easy - Statcounter


هیئت مدیره جدید اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران، با برگزاری انتخابات و با مشارکت حدود ۳۵۰ نفر از اعضا همراه بود، مشخص شدند.

به گزارش امتداد نیوز، انتخابات برای تعیین هیئت مدیره اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران، عصر روز شنبه ۵ اسفند در محل شرکت تعاونی این اتحادیه، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که حداکثر میزان مشارکت اعضا در دوره‌های پیشین این انتخابات صنفی به حدود ۲۶۰ نفر بالغ می‌شد، روز گذشته ۳۴۶ نفر از اعضا در رای شرکت کردند و نصاب جدیدی را در استقبال از انتخابات این اتحادیه رقم زدند.

پس از شمارش آرا و کنار گذاشتن ۳ رای باطله، نتایج زیر به دست آمد:

اعضای اصلی هیئت مدیره:
احمد ابوالحسنی ۲۲۱ رای (رئیس)
مجتبی معراج‌محمدی ۱۹۲ رای (نایب رئیس اول)
رضا انصاری ۱۸۶ رای (نایب رئیس دوم)
بیژن بهادری ۱۷۰ رای (دبیر)
غلامرضا شجاع ۱۴۰ رای (خزانه‌دار)

همچنین حسین سلطانی و امیرحسین قاسمی به عنوان عضو علی‌البدل در انتخابات هیئت مدیره، برگزیده شدند.

بر اساس همین گزارش، بهروز معراجی نیز با کسب بیشترین رای در انتخابات دیروز (۲۳۵ رای) به عنوان بازرس اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران، انتخاب شد. طاهره پسندیده بهره‌مند نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

بر پایه این گزارش، انتخابات روز گذشته اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران که با حضور دو عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران برگزار شد، مورد تائید هیئت عالی نظارت بر انتخابات اتاق اصناف تهران قرار گرفت.

true برچسب ها : اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین چاپ و نشر مشارکت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر

تین نیوز

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما" جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، کاپیتان شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل "هما"، اعضا هیات مدیره، معاونین  و مدیران کل برگزار گردید.

کاپیتان فرزادی پور در این جلسه از  ۶۲ سال سابقه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و عبور از فراز و نشیب های متعدد در طی این سال ها گفت و ادامه داد: در طی دو سال گذشته با همت همه عزیزان در بخش های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است و باید این مسیر ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آرمان های شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • قیمت سکه امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳