Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‍‌ای کهگیلویه و بویراحمد از قطع راه ارتباطی ۱۵ روستای دو شهرستان بویراحمد و دنا به دلیل بارش باران خبر داد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

محمد نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: به دلیل بارش‌های شدید باران در چند روز اخیر راه ارتباطی 15 روستای شهرستان بویراحمد و دنا به دلیل خاکی بودن قطع و تردد به سختی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه خاکی بودن مهمترین دلیل قطعی راه ارتباطی این روستاها است، عنوان کرد: احداث جاده آسفالته در حوزه اداره کل راه و شهرسازی بوده و ربطی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ندارد.

نصیری‌راد ابراز کرد: اداره کل راهداری وظیفه بازگشایی جاده‌ها را بر عهده دارد و وقتی یک جاده خاکی مسدود شود عملیات بازگشایی به سختی امکان‌پذیر است زیرا در این صورت جاده نیز با مشکلات دیگری روبه‌رو می‌شود.

وی از بسته بودن راه ارتباطی سی سخت به پادنای اصفهان خبر داد و افزود: واقعیت امر عوامل راهداری شب گذشته به دلیل شدت بارش برف امکان ادامه عملیات برف روبی را نداشتند و مجبور به بازگشت شدند.

انتهای پیام/ح

R41452/P1357/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهر یاسوج امروز در سالروز شهادت ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت امام صادق (علیه السلام) از مصلی تا میدان هفتم این شهر عزاداری کردند. مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد دیشب و امروز در شهرها و روستاها با اجتماع در مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی در غم از دست دادن آن امام همام پس از مرثیه سرایی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز شنیدن سخنرانی واعظان و علمای مذهبی اشک ماتم و عزا ریختند. در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با نصب پارچه نوشته‌ های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان‌ های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به ششمین امام شیعیان نشان دادند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد