Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-24@00:36:50 GMT

۱۲ سال پاسخگویی ساده به سوالات پیچیده

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۳۹۵۳

۱۲ سال پاسخگویی ساده به سوالات پیچیده

دبیر کنفرانس رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی با اشاره به اینکه رویکردهای نوین در ایران با سایر کشورها مانند ژاپن و ... متفاوت است، گفت: در مهندسی برق به غلط نگهداشت را ذخیره کردن معنا می کنند در حالی که به معنای صیانت به کار بردیم البته نه با هدف صرفه جوی

دبیر کنفرانس رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی با اشاره به اینکه رویکردهای نوین در ایران با سایر کشورها مانند ژاپن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. متفاوت است، گفت: در مهندسی برق به غلط نگهداشت را ذخیره کردن معنا می کنند در حالی که به معنای صیانت به کار بردیم البته نه با هدف صرفه جویی.

به گزارش خبرنگار «انرژی امروز»، شهریار عامری،  گفت: ما ایرانی ها فکر می کنیم خیلی زرنگیم. همواره سوال می کنیم《خروجی کنفرانس چیست؟》. در ۱۲ سال قبل دولتی حکومت میکرد که جواب ها را برای سوال های پیچیده خیلی راحت و ساده پیدا می کرد. اکنون ۹ سال است که کشور ما بابت تصمیم پرداخت یارانه به همه افراد تحلیل می رود.

وی با تاکید بر اینکه موضوعات پیچیده، جذاب ساده ندارند، گفت: خروجی کلید ساز یا آبمیوه گیر مشخص است اما خروجی خواندن کتاب چیست؟ کنفرانس یک میدیای پیچیده است. 

وی افزود: در این کنفرانس ۵ پنل است و ۳۰ فرد در آنها حضور دارند که هر یک ۳۰ سال سابقه کار دارند و در مجموع بیش از هزار ساعت دانش و تجربه وجود دارد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پرواز های داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت