Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@22:51:30 GMT

تیم محبوب مارادونا در رویای جذب مسی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۳۹۸۵

تیم محبوب مارادونا در رویای جذب مسی

به گزارش ایسکانیوز، او که به تازگی قراردادش را تا سال 2021 با بارسلونا تمدید کرده، همواره از آرزوی خود برای تمام کردن فوتبالش با پیراهن نیوولز سخن گفته؛ اما حالا یک تیم آرژانتینی دیگر نیز مشتاق است تا در آخرین روزهای فوتبال مسی، او را در اختیار داشته باشد.

بوکاجونیورز، تیمی که مارادونا به آن عشق فراوانی دارد و در حال حاضر مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین لیگ آرژانتین است، دوست دارد روزی مسی را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلرمو اسکلوتو، بازیکن پیشین بوکا و سرمربی موفق فعلی این باشگاه، در نشست خبری روز گذشته خود گفت:« واقعا دوست دارم روزی مسی را با پیراهن بوکا ببینم. به عنوان یک مربی او بازیکنی است که رویای در اختیار داشتنش را دارم. این شاید یک رویا باشد ولی در فوتبال چیزی غیرممکن نیست.»

لازم به ذکر است که مسی مقطعی نیز در آکادمی فوتبال ریورپلات، دشمن همیشگی بوکا حضور داشت و گفته می شود که بین بوکا و ریور، ترجیح مسی روی ریورپلات است.

606

مسی روساریو نیوولزاولدبویز بارسلونا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم

سال 1988 در چنین روزی میلان موفق شد با نتیجه 3-2 در خانه ناپولی به برتری دست یابد. ویردیس (دو بار) و فن باستن برای میلان گلزنی کردند و گل های میزبان نیز توسط مارادونا و کارکا به ثمر رسید.

دانلود (5.4MB)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!