Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:25:32 GMT

تردد در جاده بروجرد اراک با زنجیرچرخ

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۲۶۵

تردد در جاده بروجرد اراک با زنجیرچرخ

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهزاد بهاروند رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجرد  گفت : محور بروجرد اراک هم اکنون با مه و باد شدید همراه بوده و امداد رسانی و برف روبی نمک پاشی به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به ارتفاع بیش از ۲۰ سانتیمتری برف در گردنه زالیان اظهارکرد: شب گذشته هفت خودرو دراین محور گرفتار شده که توسط نیرو‌های راهداری بروجرد امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجرد بیان کرد: از رانندگان انتظار می‌رود به منظورجلوگیری ازهرگونه خطر و تصادف هشدار‌های ایمنی را رعایت نمایند و از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اضطرار نیزتجهیزات کامل زمستانه را به همراه داشته باشند.

بهاروند با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های بروجرد با بارش باران همراه بوده و لغزنده است، اضافه کرد: هم اکنون همه محور‌های بروجرد باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: سه اکیپ راهداری درگردنه زالیان، محور بروجرد - اشترینان و بروجرد خرم آباد و ایستگاه مرکزی با ۳۰ راهدار برای ارائه خدمات به مسافران و در راه ماندگان فعال هستند.

انتهای پیام/م

تردد در جاده بروجرد - اراک با زنجیرچرخ امکان پذیراست

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد