Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:31:11 GMT

درسگفتار معارف علوم انسانی برگزار می‎شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۳۶۲

درسگفتار معارف علوم انسانی برگزار می‎شود

دوره زمستانه مدرسه درس گفتار آفاق حکمت، درس گفتار معارف علوم انسانی را به صورت مجازی ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره زمستانه مدرسه درس گفتار آفاق حکمت، درس گفتار معارف علوم انسانی را در دو بخش علوم انسانی اسلامی و علوم انسانی مدرن به صورت مجازی ارائه می کند.

اساتید این دوره را آیت الله علیرضا اعرافی، غلامعلی حدادعادل، مهدی گلشنی، سیدمحمدمهدی میرباقری، حمید پارسانیا، احمد واعظی، محمدتقی سبحانی، عبدالحسین خسروپناه، حسین کچویان، سعید زیباکلام، بیژن عبدالکریمی، شهریار زرشناس و … تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از محورهای حوزه علوم انسانی مدرن شامل مبانی نظری غرب مدرن، ماهیت علوم انسانی مدرن، فلسفه و علوم انسانی مدرن و بعضی از محورهای علوم انسانی اسلامی شامل ضرورت تحول در علوم انسانی، ضرورت و امکان علم دینی، دین شناسی با رویکرد تمدنی، چیستی علوم انسانی اسلامی و … می شود.

در پایان این درسگفتارها گواهی نامه معتبر مشترک از مدرسه آفاق و دانشگاه باقرالعلوم(ع) اعطا می شود. 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به دوره می توانند به آدرس اینترنتی afaghehekmat.ir  مراجعه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است