Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@22:10:26 GMT

آخرین وضعیت لئوناردو پادوانی بعد از عمل جراحی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۴۳۲

مدافع استقلال عمل موفقیت آمیزی را شب گذشته (شنبه) پشت سر گذاشت. آفتاب‌‌نیوز : لئوناردو پادوانی، مدافع استقلال که روز گذشته (شنبه)‌ در مصاف با فولاد خوزستان پس از برخورد با آرمین سهرابیان، مدافع استقلال با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شد و راهی بیمارستان شد، شب گذشته در بیمارستان آپادانای اهواز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عمل که تا شش صبح امروز به طول انجامید در کل موفقیت آمیز بود.
بنابر اخبار به دست آمده توسط خبرنگار ایسنا، پادوانی بعد از برخوردی که روز گذشته با سهرابیان داشت در پاهایش احساس بی حسی می‌کرد و این مساله باعث شد تا نگرانی‌هایی مبنی بر پارگی نخاع این بازیکن ایجاد شود.
اما بعد از عمل شب گذشته مشخص شد که خوشبختانه نخاع او پاره نشده است و و تنها به دلیل خونریزی و ضربه وارد شده، نخاع تحت فشار قرار گرفته است. با این حال زمان بازگشت پادوانی به میادین هنوز مشخص نیست و طبیعتا چند هفته‌ دوره درمان و باز توانی این بازیکن به طول خواهد انجامید.
از طرفی این احتمال نیز وجود دارد که این بازیکن در روزهای آینده برای ادامه‌ مراحل درمانی‌اش به تهران منتقل شود.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد