Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@11:00:40 GMT

سیف: قیمت ارز به تدریج متعادل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۴۵۵

سیف: قیمت ارز به تدریج متعادل خواهد شد

رکنا: در هر زمانی نرخ تعادلی برای ارز نشأت گرفته از متغیرهای اصلی اقتصادی است اما وقتی ببینیم آن شرایط متعادل ایجاد شده، آن وضعیت باید استمرار پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، ولی‌‌الله سیف در پاسخ به این سوال که قیمت تعادلی از نظر بانک مرکزی چه نرخی است؟ اظهار داشت: ‌به هیچ وجه ما نرخی را اعلام نمی‌کنیم ولی این موضوع را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اقدامات صورت گرفته درباره عملکرد بانک مرکزی درخصوص کنترل قیمت ارز گفت: قیمت ارز تحت تاثیر التهابات زودگذر و هیجانی بازار Store قرار گرفته بود و به همین خاطر، قیمت‌های بالایی را پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون این التهابات در حال کنار گذاشته شدن هستند و قیمت ارز به تدریج در حال پیدا کردن قیمت تعادلی خود است.

سیف گفت: به دلیل اعمال برخی سیاست‌های کنترلی، قیمت ارز در روزهای گذشته رونده کاهنده‌ای را در پیش گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

همسرم در شرایط روحی بدی است / حامد با نقشه شوم وارد خانه ام شد! نقشه هولناک برای عروس و داماد جوان در اتاق حجله + عکس این 3 محیط زیستی در پرواز مرگ بودند + عکس و گفتگو 2 جوان کرجی دختر و پسر پولدار بنزسوار را در خیابان گاندی دزدیدند + عکس پشت پرده مرگ مرموز صدف کوچولو در شهرکرد / آیا او به سرنوشت آتنا دچار شده است؟ + عکس بازیگر مشهور ترکیه‌ای، عموزاده قطب دراویش آشوبگر؟!+ تصاویر سود مرحله تکمیلی سهام عدالت امروز واریز می شود عجیب ترین پرونده طلاق در سبزوار / زن جوان برنده شد رضا پس از چند شب مرا رها کرد / شب بود که مرد غریبه هم به اتاقم آمد! جدال مرگبار دو هم بندی زندان در کمپ ترک اعتیاد + عکس اعتراف وحشتناک دختر 20 ساله که پرستار ثروتمندان بود + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد

حسین سرباز رشید عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیکر بی جان یکی از ۲ غرق شده رودخانه نازلو از آب بیرون کشیده شد.
وی‌ ادامه داد: همچنان هویت این‌۲ نفر غرق شده مشخص نشده است.

به گزارش ایرنا، امدادگران و غریق نجات‌ها درحال جست‌وجو فرد گم شده یا غرق شده‌ای هستند که عصر امروز در این رودخانه ناپدید شد.
به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند

دیگر خبرها

  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران