Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@03:16:03 GMT

آموزش گام به گام نقاشي خرگوش

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۵۲۰

آموزش گام به گام نقاشي خرگوش

خبرگزاري آريا -
آموزش گام به گام نقاشي کارتوني خرگوش قهوه اي
1- با شکل هاي بدن کلي خرگوش رو مي کشيم
آموزش گام به گام نقاشي کارتوني خرگوش قهوه اي
2- اعضاي صورت خرگوش رو مي کشيم

نقاشي کارتوني خرگوش
3- صورت خرگوش رو کامل مي کنيم

آموزش نقاشي خرگوش
4- موهاي دور صورت خرگوش رو مي کشيم

نقاشي خرگوش براي کودکان
5- موهاي بدن خرگوش رو مي کشيم
اموزش مرحله به مرحله نقاشي خرگوش براي کودکان
6- گوش هاي بلند خرگوش رو مي کشيم
نقاشي خرگوش براي کودکان
7- موهاي بدن خرگوش رو مي کشيم
طرز کشيدن نقاشي خرگوش
8 - خرگوش آماده رنگ آميزي هست

منبع:khaleleila.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه‌ای برای نخستین بار طراحی شده است که به صورت چهره به چهره بازماندگان شناسایی و جذب آنها در نظام آموزشی و دریافت خدمات آموزشی تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، حمید طریفی با بیان اینکه در دوره ابتدایی سه عنصر معلم، دانش‌آموز و خانواده به عنوان ارکان جریان تربیت هستند، اظهار کرد: بیشترین جذب‌ها در نظام آموزش و پرورش در سه سال اخیر در دوره ابتدایی صورت گرفته است و پنجره فرصت تاریخی روزآمدسازی نیروی انسانی در دوره ابتدایی رقم خورد؛ در ادامه این مسیر بحث توانمندسازی معلمان را داشتیم که در قالب طرح شهید همت حدود ۱۹۶ هزار معلم با اولویت معلمانی که کمتر از پنج سال سابقه کار داشتند تحت آموزش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اهمیت زبان‌آموزی دانش‌آموزان دو زبانه مناطق روستایی و مرزی گفت: حدود ۸ هزار مدرسه تحت پوشش زبان‌آموزی قرار گرفته است و امیدواریم این آموزش‌ها در ادامه مسیر استمرار داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کار مربیان پیش دبستانی و مربیان مهد کودک را سخت، مؤثر و حساس است، ادامه داد: در بحث بازماندگان از تحصیل، سامانه‌ای برای اولین بار طراحی شده که به صورت چهره به چهره بازماندگان شناسایی و جذب آنها در نظام آموزشی و دریافت خدمات آموزشی تسهیل می‌شود.

طریفی با اشاره به برنامه‌های سال آینده گفت: به صورت ویژه تحول دوره اول ابتدایی را در دستور کار داریم؛ در حین اینکه سازماندهی نیروی انسانی را به شکل نظام دوری در بخش قابل توجهی از مدارس داریم تا بدین ترتیب یک معلم بتواند سه سال متوالی در کنار دانش‌آموزان خود باشد تا شناخت دقیقی از توانمندی‌ها، استعدادها و نیازهای دانش‌آموزانش به دست آورد، این معلمان ارتباط موثرتری با خانواده‌ها برقرار و در یک کار مشترک و هماهنگ مسیر رشد و شکوفایی و استعدادهای دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به طراحی و استقرار الگوی همگانی پرورش استعداد مهارت‌آموزی و خلاقیت‌پروری در سطح مدارس ادامه داد: اولویت‌بخشی به مدارس دولتی به خصوص در دوره ابتدایی اهمیت دارد و باید کیفیت آموزشی و آموزش تمام ساحتی را تضمین کنیم تا مدارس به مکانی به عنوان کانون تربیتی محله تبدیل شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید انواع و اقسام آموزش‌ها در مدرسه برقرار باشد، ادامه داد: کانونی تحت عنوان کانون پرورش استعداد خلاقیت‌پروری در سطح مدرسه باید داشته باشیم، حدود ۱۰۰ ساعت در سند برنامه درسی ملی در اختیار مدارس قرار داده شده که از این ۱۰۰ ساعت در خلال برنامه درسی و بسته‌های تربیتی یادگیری استفاده می‌کنیم، در بحث مهارت‌آموزی، پرورش خلاقیت‌ها و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان را باید داشته باشیم تا زمان غیرآموزشی و ایام تعطیل، مدرسه به صورت پویا و فعال در خدمت دانش‌آموزان باشد.

طریفی با اشاره به اینکه شایستگی‌های حرکتی و سواد حرکتی در دوره ابتدایی مهم است، گفت: با تجهیز فضای ورزشی و تربیت معلمان چند مهارتی می‌توانیم هویت دوره ابتدایی را در نظر بگیریم؛ نظام دوری به صورت آزمایشی در ۶۴۰ کلاس درس انجام شده است و معلم به مدت سه سال با دانش‌آموز است و این طرح در مدارسی که شرایط و آمادگی داشته باشند، اجرایی می‌شود.

کد خبر 736688

دیگر خبرها

  • هنرنمایی هنرمندان کوچک در میراث‌داری از امانت پیشینیان 
  • فرآیند پخت خرگوش به سبک آشپز مشهور روسیه ای (فیلم)
  • مهاجمان «دختری با گوشواره مروارید»‌ زندانی نمی‌شوند
  • طرز استفاده از ماسک صورت (آموزش صفر تا 100)
  • شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آن‌ها در نظام آموزشی
  • شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی
  • وزیر آموزش و پرورش: جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای، ممتاز شود
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای ممتاز شود
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای، ممتاز شود
  • مسابقه نقاشی شرکت آب و فاضلاب استان یزد