Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه؛ تروريسمي که کشورهاي منطقه و جريان هاي بين المللي از آن حمايت مي کنند کودکان سوريه را هدف قرار داده است اما سازمان هاي بين المللي و مؤسسات ذيربط چشم خود را بر جنايت هاي تروريستها مي بندند.

خبرنگار شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه در گزارشي با نشان دادن هدف قرار دادن مدارس توسط تروريستها گفت: تروريستها اينچنين کودکان را در دمشق هدف قرار مي دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اينجا معصوميت کودکان و طفوليت آنها زخم بر مي دارد، زيرا وجدان در جهان نفس هاي آخر خود را مي کشد، زيرا جامعه بين الملل چشم خود را بر جنايت هاي تکفيري ها ضد کودکان در دمشق مي بندد.
يکي از دختر بچه هاي زخمي در بيمارستان گفت: «ما در منزل نشسته بوديم و غذا مي خورديم ناگاه گلوله خمپاره به منزلمان اصابت کرد. من ديگر چيزي را احساس نکردم ».

خبرنگار الاخباريه سوريه افزود: تروريست ها صفحه هاي سياه تاريخ خود را ضد مردم سوريه با اقدامات کينه توزانه و شليک گلوله خمپاره و توپخانه ورق مي زنند. کودکان به طور ويژه در معرض اين کينه ورزي هاي تروريستها قرار گرفته اند. به طوري که منازل و مدارس و بيمارستان ها و هر چيزي که در ارتباط با زندگي مردم است در معرض جنايت هاي تروريستها قرار مي گيرد.
البته ريختن خون هاي کودکان و سرازير شدن اشک هاي آنان و محبوس شدن آروزهايشان در سينه هاي آنان، هيچ واکنشي را در غرب ايجاد نمي کند. کشورهاي غربي حتي با قربانيان تروريسم در دمشق ابراز همدردي هم نمي کنند. برعکس! رسانه هايي را مي بينيم که به فيلم ها و تصاويري استناد مي کنند که از سوي منابعي نامشخص در پايگاه هاي اجتماعي منتشر مي شود. هدف اين رسانه ها ريختن اشک تمساح بر شرايط انساني در غوطه شرقي است.

اين رسانه ها تلاش مي کنند حقايق را وارونه جلوه دهند و تروريستها را به عنوان قربانيان تروريسم نشان بدهند. پس از آن نيز همواره نقش تروريستهاي موسوم به کلاه سفيدها مطرح مي شود.(کلاه‌سفيدها با نام موسوم به «دفاع مدني سوري» سازماني سياسي و ضد نظام بشار اسد رئيس جمهور سوريه است که در مناطق تحت کنترل مخالفان بشار اسد در جنگ داخلي سوريه، فعاليت مي‌کند). کلاه سفيدها آمادگي دارند سناريوهايي را به اجرا درآورند و کشورهاي غربي نيز به آنها کمک مي کنند تا اين نوع سناريوها را منتشر کنند. تروريستها در غوطه شرقي معصوميت کودکان را هدف قرار داده اند. آنها کودکان را به حمل سلاح مجبور مي کنند و آنها را به ميدان هاي درگيري مي فرستند.

در دمشق ده ها بلکه صدها کودک در خيابان ها، مدارس و پارک ها هدف گلوله هاي تروريستهايي قرار مي گيرند که غرب آنها را مخالفان ميانه رو مي نامد. باصطلاح اعتدال آنها قلب هاي کودکان را نشانه گرفته است و قلب هاي مادران را مي سوزاند و مدارس و مناطقي که ويژه تحصيل است را ويران مي کند. کشورهاي جهان نيز منافقانه چشم را بر ريختن خون کودکان در دمشق بسته اند و همه ارزش هاي انساني را زير پا مي گذارند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه

در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه بر نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه تاکید شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری ‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه ‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت