Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@16:04:53 GMT

واژگونی اتوبوس درجاده مریوان - سنندج

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۹۳۷

واژگونی اتوبوس درجاده مریوان - سنندج

سنندج - ایرنا - فرمانده پلیس راه کردستان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری شامگاه شنبه در جاده مریوان - سنندج واژگون شد و 9 مصدوم برجا گذاشت.

ایران آنلاین /سرهنگ عیسی گوهری روز یکشنبه اظهار کرد: این اتوبوس از مبدا مریوان به سمت تهران حرکت می کرد که در نزدیکی سه راهی عیسی آباد به دلیل انحراف، از جاده اصلی خارج و واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اتوبوس در مجموع 9 سرنشین داشت که در این حادثه هفت نفر به همراه راننده و شاگرد اتوبوس مصدوم و توسط نیروهای امدادی هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

در برخی خبرهای مربوط به این حادثه که در فضای مجازی منتشر شد مقصد این اتوبوس سلیمانیه عراق اعلام شده بود؛ در حالیکه فرمانده پلیس راه کردستان این اطلاعات را نادرست خواند و تاکید کرد: شبکه های اجتماعی با عجله اطلاعاتی را منتشر می کنند که بسیاری از آن صحت ندارد.

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • دریاچه زریبار (زریوار) مریوان در استان کردستان بعد از سال‌ها سرریز کرد + فیلم
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان