Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:36:18 GMT

جیرفت آماده‌ی پذیرش میهمانان نوروزی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۹۴۴

جیرفت آماده‌ی پذیرش میهمانان نوروزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی ضمن سروسامان دادن به امور اداری آماده پذیرش مهمانان نوروزی در جیرفت هستند.

وی افزود: شهرستان جیرفت ظرفیت‌های بسیار خوب و چشم انداز‌های زیبایی دارد، وجود اقلیم مناسب و متفاوت باعث شده که در مناطقی مثل، دلفارد، جبالبارز، بخش مرکزی جاذبه‌های سرسبز و زیبایی داشته باشیم وخزان را کمتر مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جیرفت گفت:: باغات کشت و صنعت، سد جیرفت، دره زیبای دلفارد، پارک جنگلی جبالبارز، مزارع جالیزی و گلخانه‌ها، تپه‌های تاریخی کنار صندل، مقبره میر حیدر، شهر قدیم دقیانوس و ... همه این جاذبه‌های گردشگری و طبیعی دست به دست هم داده اند و این منطقه را زیبا و دیدنی کردند.

امینی روش گفت::ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان تشکیل شد و همه دستگاه‌های مرتبط با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی ضمن سروسامان دادن به امور اداری آماده پذیرش مهمانان نوروزی در جیرفت می‌باشند.

فرماندار جیرفت گفت::در همین رابطه بخشداری‌ها، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و بیمارستان‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی امنیت و زیر ساخت‌های موردنیاز را فراهم کردند تا در ایام نوروز بتوانیم پذیرای مهمانان نوروزی باشیم.

وی افزود: همچنین کلیه هتل‌ها، مهمان سرا‌ها و مهمان پذیر‌های خصوصی و دولتی و شهرداری‌ها باهمکاری هلال احمر بانصب چادر در مناطق حفاظت شده نیز آماده پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی هستند و امیدواریم با همه این برنامه ریزی‌ها کلیه مسافران نوروزی سفر خوبی را تجربه کنند.
انتهای پیام/ی

هماهنگی دستگاه ها برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر