Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:22:56 GMT

بهرام رادان و مهناز افشار در آشفتگی همبازی شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۹۷۹

بهرام رادان و مهناز افشار در آشفتگی همبازی شدند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از از مشاوررسانه‌ای فیلم، «آشفته‎گی» جدیدترین فیلم فریدون جیرانی است که اول اسفند ماه در تهران کلید خورده و هم اکنون فیلمبرداری آن در لوکیشنی حوالی شمال تهران ادامه دارد.

در این فیلم سینمایی، بهرام رادان برای اولین بار با جیرانی در نقشی بسیار متفاوت همکاری می کند. همچنین مهناز افشار پس از ٧ سال دوباره مقابل دوربین این کارگردان قرار گرفته و همچنین سومین همکاری او با بهرام رادان پس از بازی در فیلم‌های «شور عشق» و «پل چوبی» به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جیرانی درباره فیلم جدید خود اینگونه نوشته است: «آشفتگی» رئالیستى و اجتماعى نیست، یک فیلم است درباره عشق و جنایت...

در این فیلم بهرام رادن، مهناز افشار، علی میلانی و مهران احمدی به ایفای نقش می پردازند و به زودی بازیگر دیگری به این جمع می پیوندد.

مهران احمدی بازیگر و کارگردان سینما نیز قرار است، در اولین تجربه همکاری خود با جیرانی به زودی مقابل دوربین برود.

«خفه‌گی» فیلم قبلی این کارگردان که فضای متفاوتی نسبت به آثار قبلی او داشت، با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان در اکران عمومی و جشنواره فیلم فجر روبرو شد.

503

آشفتگی مهناز افشار بهرام رادان فیلم سینمایی آشفتگی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین بازدید کرد.

ساتاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: در آینده نزدیک با رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود

بهرام‌نیا افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم که عملیات این پارکینگ در حال آماده سازی است.

وی تاکید کرد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 6081659

دیگر خبرها

  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • آشفتگی اسرائیل در هزارتوی عملیات ایران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش