Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در سال‌های اخیر با تسهیل سفر به کشور عراق، افرادی سودجو با استفاده از اشتیاق مردم استان به زیارت عتبات عالیات به این عرصه ورود می‌کنند.
وی افزود: این افراد بدون داشتن مجوز از مبادی ذیربط اقدام به اعزام زائرین به عتبات عالیات بدون هیچ گونه نظارتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی بیان ئکرد: متاسفانه فعالیت زائربران غیرمجاز از گذشته به صورت محدود وجود داشته اما در سال‌های اخیر شدت گرفته است به گونه‌ای که تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم سازمان حج و زیارت و دستگتاه‌های نظارتی شده است.
نوفرستی ادامه داد: براین اساس اخیرا مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌جنوبی، ابلاغیه‌ای را خطاب به دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی صادر کردند تا به طور جدی تاز فعالیت آزادبران و اعزام غیرقانونی به عتبات عالیات جلوگیری شود.
وی یادآور شد: از فعالیت افرادی که به صورت آزاد و غیر قانونی اقدام به اعزام زائران به عتبات عالیات کردند، جلوگیری شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز شده‌اند، اما همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه‌ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده‌ها خالی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ محمدعلی آخوندی امروز جمعه 7 اردیبهشت گفت: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی از روز پنجشنبه تا پایان امروز جمعه 7 اردیبهشت هشدار سطح نارنجی صادر کرده، اما این هشدار بیشتر جنبه احتیاطی دارد و در ادامه روند بارندگی‌های روز گذشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به بارش های پراکنده‌ در شهرستان‌های خوسف، طبس، نهبندان و سربیشه، افزود: بارندگی‌های شدیدی هم به صورت موردی و در مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر هیچ محور مواصلاتی مسدودی به دلیل سیلاب های روز گذشته نداریم، اما این محورها همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده ها خالی شده است.

خسارت کامل به 20 قنات در زیرکوه

آخوندی با اشاره به خسارت سیلاب روز گذشته در خراسان جنوبی، افزود: تیم برآورد خسارت ها ورود جدی به آسیب های زیرکوه داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری  خراسان جنوبی  گفت: در شهرستان زیرکوه خسارت کامل به 20 قنات گزارش شده است.

وی از تلف شدن 300 راس دام در سیلاب روز گذشته شهرستان زیرکوه هم خبر داد و افزود: چندین خانه و آغل و قدیمی تخریب شده است، اما این آمار دقیق نیست و باید سیلاب فروکش کند تا تیم های برآورد خسارت، گزارش دقیقی داشته باشند.

خوسف هم خسارت‌های زیادی دیده است

آخوندی در ادامه از خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی، پل ها و آبنماهای شهرستان خوسف هم خبر داد.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند