Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@07:56:03 GMT

تاریخ‌سازی رونالدو در لالیگا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۵۱۱۵

تاریخ‌سازی رونالدو در لالیگا

مهاجم رئال مادرید با گلزنی برابر آلاوس سیصدومین گلش را در لالیگا به ثمر رساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مارکا، رئال مادرید شنبه در هفته‌ بیست و پنجم لالیگا با چهار گل آلاوس را شکست داد. کریستیانو رونالدو در این بازی دبل و در دقایق ۴۴ و ۶۱ گلزنی کرد.

مهاجم رئال مادرید در حالی برای سیصدمین بار در لالیگا گلزنی کرد که این رکورد را در ۲۸۵ بازی به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از گذشت ۹ فصل میانگین ۱.۰۵ گل در هر بازی را ثبت کرد. ستاره پرتغالی برای به ثمر رساندن ۳۰۰ گل به ۴۱ بازی کم‌تر از لیونل مسی نیاز داشت. مهاجم آرژانتینی بارسلونا  در ۳۲۶ بازی این رکورد را به ثبت رساند. او تنها بازیکنی است که بالاتر از رونالدو در جدول برترین گلزنان تاریخ لالیگا قرار دارد (۳۷۰ گل در ۴۰۷ بازی).

رونالدو تاکنون با پیراهن رئال مادرید برابر ۳۷ تیم مختلف گلزنی کرده است. او تنها بازیکنی است که در تاریخ رئال مادرید در لالیگا ۳۰۰ گل به ثمر می‌رساند. تنها تیم‌هایی که توانستند دروازه‌شان را مقابل این ستاره پرتغالی نگه دارند لگانس و خیرونا بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند

مهاجم لهستانی کهنه‌کار بارسلونا قصد ترک این تیم اسپانیایی را ندارد.

طرفداری | طی چند هفته گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده مهاجم بارسلونا، روبرت لواندوفسکی، وجود داشته است. اما خود بازیکن می‌خواهد در بارسلونا بماند و به بازی در جمع آبی‌واناری‌ها ادامه دهد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای، روبرت لواندوفسکی تصمیم گرفته در بارسلونا بماند و به هیچ وجه به انتقال در تابستان فکر نمی‌کند. این بازیکن 35 ساله که در سال 2022 به بارسلونا پیوست، تا سال 2026 قرارداد دارد، هرچند سال آخر قرارداد اختیاری است و به تعداد بازی‌های او در فصل 2024/25 بستگی دارد.

علاقه اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان به جذب روبرت لواندوفسکی

سران فوتبال در عربستان سعودی مدتهاست که لواندوفسکی را تحسین می‌کنند و خواهان جذب او در این تابستان هستند، به طوری که یک باشگاه ناشناس از این کشور خاورمیانه‌ای حتی پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای او ارائه داده است. علاوه بر آن، یکی از رقیبان بارسلونا در لالیگا، اتلتیکو مادرید هم به این بازیکن باتجربه علاقه‌مند است و صحبت‌هایی مبنی بر معاوضه او با ژائو فلیکس مطرح شده بود.

لواندوفسکی می‌خواهد در بارسلونا بماند

فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار، در به‌روزرسانی خود در مورد وضعیت لواندوفسکی می‌گوید که این مهاجم گلزن تصمیم گرفته در بارسلونا بماند و به هیچ وجه به انتقال در تابستان فکر نمی‌کند. ستاره سابق بایرن مونیخ بارها به طور علنی گفته است که در بارسلونا خوشحال است و در کنار خانواده‌اش در این شهر احساس آرامش می‌کند. این مهاجم 35 ساله پس از یک دوره افت، دوباره به فرم خوب خود بازگشته و در هفته‌های اخیر به طور مرتب گلزنی کرده است. بنابراین، لواندوفسکی مشتاق است که در این تابستان هم در بارسلونا بماند و در حال حاضر به فکر جدایی از این تیم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا